Cyberpunk 2077 - új hibákat hozott az 1.2-es patch

A múlt héten megérkezett a Cyberpunk 2077 várva-várt 1.2-es frissítése, és bár a tapasz sokat optimalizál a játékon, miközben rengeteg hibát kigyomlál abból, sajnos újabb bugokat is hozott magával.
  • Írta: fojesz

Kommentek

#24
Sziasztok! Ps4 Pro - s tulajoktól kérdezném, hogy ez a javítás orvosolja azt a hibát hogy most már végre elmenti a settingsben lévő beállításokat?
#23
#16: Mondom, annyira szerelmes a saját igazába, hogy bárki mást mert mondani vagy akár csak gondolni, az már blablabla. :-D Több millió embernek műküdik gyengébb konfiggal is, de gondolom ők is csak kamuznak. :-D Ő meg a két haverja > több millió ember. :-D
#22
ilyen tempóban soha nem lesz ebből normális játék, ha csak a bugokra koncentrálnak örökké csinálhatják... adják le a kompetensebb moddereknek az egész cuccot és a végén még a beígért játékot is megkapjuk belőle
#21
Ps4 prón jobb és szebb a grafika de bugok még vannak,a története szerintem fasza lett.
#20
Xbox sx-en valamivel szebbnek tűnik és nem fagyott ki sem. De néha megakad, ami most már aggasztó :) persze ez még nem nextgen, de illene már akadásmentesen vinnie az erősebb hardvernek..
Sok hiba, nagy hype és elvárások mellett én azt mondom maga a story nagyon jó lett! Érdemes végig vinni (utána nem egy gta, unalmassá válik)
#19
#17: Mát egy-két napja is ennél a panaszkodásnál és blablabla válaszoknál tartott. Nekem végig RT high (az összes) és gyorsulást tapasztaltam. Elhiszem neki, hogy lassabb neki most egy 30%-al erősebb kártyával, de ez nem az egész emberiségre jellemző.
#18
Az a baj hogy ez a játék a bugoktol eltekintve egy hulladék. Semmit sem tartottak be abból amit ígértek. Számomra a CD projekt red megszűnt létezni és egy fillért nem fogok adni egy játékára sem többé.
#17
#16: Az végül is elképzelhető hogy bekapcsolt RT-nél lassulást tapasztal. Lehet azon is bütyköltek valamit... ( bár ahogy nézem nem is magáról beszélt )
#16
#14: Azért ritka értelmesnek tűnsz ezekkel a blablabla kommentekkel. Én sem akartam tegnap erre pazarolni az áramot, de amúgy képzeld worldwide jelentések alapján az emberek legnagyobb részénél gyorsult a játék, míg egy kisebb számú beszámoló érkezett lassulásról. Ez gondolom majd javítva lesz.

De most már írd ide, hogy milyen procid van, mert nem akarom elhinni, hogy mindenhova benyögöd a 3070-et és azt, hogy lassú a CP2077, amikor nekem már 1070-en sem volt az. Amúgy, ha most ettől gallyá ment a teljesítmény és pont játék közben vagy, szerintem nézz szét a neten, hogy van-e valami megoldás (,írd oda nekik, hogy blablabla), vagy pedig tartsál benne szünetet, mert ilyesmire szerintem hamar jön fix.
#15
#13: Off,Nem reg ota van meg a Valhalla RX 570 4GB, 1920x TR4 32GB High beallitas 2k hiba nelkul fut. (Freesync).
On, Vega 56al a regi Cyberpuki jol futott viszanylag, de voltak lassulasok. Azota Vega es Cyberpuki is ment a levesbe. Mast lett mint amit mondtak anno.
#14
#11: Blablabla :-)
#13
#11: Nekem az 1.2 előtt sem volt semmi bajom a teljesítménnyel, sőt. Igaz "csak" full HD-ban és RT nélkül, de nekem az első napos patch óta az égadta világon semmi bajom nem volt a teljesítménnyel. Sem a stabilitással. Összehasonlításképpen az AC:Valhalla még az 1.2 update után is gyakorlatilag annyiszor fagyott ahányszor elindítottam a játékot.
#12
#6: Hát ez állítólag úgy történt, hogy mivel még semmi rutinjuk nincs sandbox játékokkal, lassabban mentek a dolgok, mint amire számítottak, még egy bő fél év, egy év kellett volna hozzá, de a főmufti kijelentette, hogy egy túróst, most rögtön akarja, azonnal legyen kész. Aztán ilyen lett.
#11
#10: Mi lenne ebben a mesemondás? Azért, mert nálad valami nem működik rendesen, de másnál meg igen, akkor az már tuti kamu meg mesemondás? :-D Igaz, én RT nélkül játszom, mert úgy hát igen...úgy nem futott anyira jól. De RT OFF-al, 1440p-ben, automata DLSS-el, ULTRA beállításokkal igen is nincs problémám. Ha szerinted ez mese, lelked rajta, engem aztán nem izgat...vagy, ahogy te fogalmaztál, magasról szarok rá. ;-) A világ nem úgy működik, hogy csak az az igaz, amit mi állítunk, és ha valaki mást mond, az már kamu meg mese.
#10
#9: Akkor bizonyára az én 3070-ben van a hiba. Igaz hogy abban már a 2.0 dolgozik, de ezt is nyugodtan figyelmen kívül hagyhatjuk. Azta hogy itt mennyi a mesemondó ;-)
#9
#1: Fura, mert nekem jobb lett. Az RTX2070-esemmel, a DLSS-t bekapcsolva korábban se volt túlzottan nagy teljesítménybeli gondom, de én azt vettem észre ezután a patch után, hogy szebb és fixebb FPS-t is produkál. Szóval nincs ebben semmi félrevezetés. ;-) Plusz az, hogy te leszarod a konzolos verziókat még nem változtat a tényen, hogy a javítások nagy %-a azokat javítja, csiszólja, mert PC-n messze nem volt annyi probléma, mint akonzolokon.
#8
#7: Látom sikerült megérteni mit írtam le.... :D Magasról szarok a konzolos verziókra. Baromira nem érdekel. Az én problémám, hogy pc-n lesz egyre lassabb a játék.
#7
#1: Az 1.2 patch meg az előző javítás is első sorban a régi konzolokat célozza meg. Például a japán negyed Jig-Jig Street a vörös fények miatt pixeles volt de most nem. De nem értem hogy irod hogy kezdődhet a károgás miközben te pc-n játszol. Az emberek 80% a régi konzolos változatok minősége miatt balhézott. Amugy meg mindegy mert ez miatt a javítás miatt az emberek 99% ugy sem fogja előről kezdeni. Ha majd megkapja a next gen javítást és minden kivágott tartalom a helyére kerül plusz a fízetős DLC-k ( vagyis az még minimum 2 év ) ugy már van értelme neki álni újra.
#6
En nem jatszottam a jatekkal, de akkor ezekszerint ez a cd projekt red meg kezdo csapat szinten all? Vagy hogy sikerult ezt igy elcseszni? Mert a storyn kivul meg a szep jatekteren kivul semmit nem tud felmutatni a jatek ahogy olvasom es latom.
#5
Ps4 prón sokat javult de azért még van mit javítani