Icarus: No Rescue - a DayZ atyjának új játéka

Dean Hall, a DayZ alkotója tavaly libbentette fel a fátylat új túlélőjátékáról, az Icarus: No Rescue-ról. Most egy élőszereplős előzetest kaptunk hozzá, amelyben dokumentarista stílusban mesélnek a játék háttértörténetéről.

Dean Hall, a DayZ alkotója és új stúdiója, a Rocketwerkz a tavalyi PC Gaming Show-n mutatták be első játékukat, az Icarus: No Rescue-t. Ebben a sci-fi túlélőjátékban az Icarus bolygón kell boldogulnunk – szerencsére ezt nyolcan összefogva, kooperatívan is tehetjük. A zsáner más tagjaihoz képest annyi a csavar, hogy nem a végtelenségig kell túlélnünk a start gomb megnyomása után, hanem rövidebb-hosszabb begyűjtő küldetésekre indulunk, és addig kell kibírnunk a bolygón, amíg értünk nem jönnek.

Az új előzetes élőszereplős, dokumentarista stílusban mesél az Icarus világáról az első telepesek szemszögén keresztül, akik a bolygót meghódítani jöttek, ám a terraformálás csúfos kudarcot vallott. A tervek szerint az Icarus megjelenése után is fontos szerepet játszik majd a lore, azt újabb fejezetekkel fogják bővíteni.

Magáról a játékról sokat eddig még nem hallottunk, de a fejlesztők már készek gameplayt is mutatni: erre a Twitch-csatornájukon fog sor kerülni, magyar idő szerint április 9-én, hajnal kettőkor.

1 komment - szólj hozzá!