Hamarosan natívan támogatja majd a DLSS-t a Unity

  • Írta: Baloo
  • 2021. április 15.
  • Hír
Link másolása
Még az idén élesedik egy frissítés a Unityhez, ami magával hozza az NVIDIA Deep Learning Super Sampling technológiájának natív támogatását a motorba, amit így a fejlesztők pár kattintással aktiválhatnak majd a projektjeikben.

Habár a ray tracing egyértelműen egy látványosabb technológia, mint a DLSS, az elmúlt időben az utóbbi szintén nagy népszerűségnek örvend, ugyanis a valós idejű sugárkövetéssel szemben nemhogy zabálja a hardver erőforrásait, hanem segít extra fps-t kicsikarni az adott játékokból. Éppen ezért örvendetes, hogy korunk egyik legnépszerűbb engine-je, a Unity hamarosan natívan is támogatni fogja a gépi tanuláson és mesterséges intelligencián alapuló technológiát.

"A fejlesztők hamarosan pár kattintással bekapcsolhatják a DLSS-t a Unityn belül, aminek a segítségével jobb vizuális körítés mellett, 4K-s felbontásban, VR-ban, vagy akár a ray tracinget bekapcsolva gyorsíthatják fel a játék teljesítményét" - mondta Mathieu Muller, a Unity Technologies termékmenedzsere.

A fentiek tudatában pedig a játékosok szintén jól járnak majd, ha még jobban elterjed a technológia, és egyre több játék használja ki idővel a DLSS-ben rejlő lehetőségeket.

1.
1.
Olvastam már olyan hangokról is, akik a kicsit régebbi nvidia kártyákra szívesen látnának a driverből DLSS támogatást. Azt tudom, hogy nem rossz dolog a DLSS, de valójában lerontja az is a belső rendert. Megfelelő beállítás esetén mindig meg van a 60 fps, de homályosabb és kockásabb lesz a kép, amit akkor is kiszúrsz, ha zökkenőmentes a 60 fps-ed. Death Stranding pl támogatja, de az én gépemen nem nyúl hozzá, vagyis nem működik a funkció. CP2077 és Medium-ban viszont észre lehet venni high ray tracing mellett. Mindemellett kisebb áldozatnak látom egy-egy jelenetnél az esetleg bekövetkező felbontáscsökkenést meglátni, mint elhagyni a fix 60-at. Tehát lehet, hogy lesz olyan harc, aminek kockás a vége, de olyan nem lesz, amiben a 20-30 fps miatt haltam meg.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...