Habár a ray tracing egyértelműen egy látványosabb technológia, mint a DLSS, az elmúlt időben az utóbbi szintén nagy népszerűségnek örvend, ugyanis a valós idejű sugárkövetéssel szemben nemhogy zabálja a hardver erőforrásait, hanem segít extra fps-t kicsikarni az adott játékokból. Éppen ezért örvendetes, hogy korunk egyik legnépszerűbb engine-je, a Unity hamarosan natívan is támogatni fogja a gépi tanuláson és mesterséges intelligencián alapuló technológiát.
"A fejlesztők hamarosan pár kattintással bekapcsolhatják a DLSS-t a Unityn belül, aminek a segítségével jobb vizuális körítés mellett, 4K-s felbontásban, VR-ban, vagy akár a ray tracinget bekapcsolva gyorsíthatják fel a játék teljesítményét" - mondta Mathieu Muller, a Unity Technologies termékmenedzsere.
A fentiek tudatában pedig a játékosok szintén jól járnak majd, ha még jobban elterjed a technológia, és egyre több játék használja ki idővel a DLSS-ben rejlő lehetőségeket.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.