Hamarosan natívan támogatja majd a DLSS-t a Unity

Még az idén élesedik egy frissítés a Unityhez, ami magával hozza az NVIDIA Deep Learning Super Sampling technológiájának natív támogatását a motorba, amit így a fejlesztők pár kattintással aktiválhatnak majd a projektjeikben.
  • Írta: Baloo

Kommentek

#2
#1: Dlss2 quality-ben 4k tv-n kb észrevehetetlen. Normalban kezded látni de ott is bagatel a difi.
#1
Olvastam már olyan hangokról is, akik a kicsit régebbi nvidia kártyákra szívesen látnának a driverből DLSS támogatást. Azt tudom, hogy nem rossz dolog a DLSS, de valójában lerontja az is a belső rendert. Megfelelő beállítás esetén mindig meg van a 60 fps, de homályosabb és kockásabb lesz a kép, amit akkor is kiszúrsz, ha zökkenőmentes a 60 fps-ed. Death Stranding pl támogatja, de az én gépemen nem nyúl hozzá, vagyis nem működik a funkció. CP2077 és Medium-ban viszont észre lehet venni high ray tracing mellett. Mindemellett kisebb áldozatnak látom egy-egy jelenetnél az esetleg bekövetkező felbontáscsökkenést meglátni, mint elhagyni a fix 60-at. Tehát lehet, hogy lesz olyan harc, aminek kockás a vége, de olyan nem lesz, amiben a 20-30 fps miatt haltam meg.