Dark Alliance - a szörnyekről és a dizájnról

Vadonatúj fejlesztői videónaplót kapott a Dungeons & Dragons: Dark Alliance, amiben ezúttal a fejlesztők arról mesélnek, hogy honnan kaptak ihletet az akció-RPG szörnyei, illetve a művészeti irány kitalálásakor.
  • Írta: Baloo

Kommentek

#4
#3: Amennyiben PC-re tervezted volna, akkor amiatt sem kell aggodnod ha nem lenne kikapcsolhato az a "camera shaking" effekt. Sok mas jatekosnak sem lesz bejovos bizonyara. Modderek megoldjak majd szerintem 1-2 heten belul a megjelenese utan, ha szukseg lesz ra, a fejlesztok nem gondoltak volna ra maguktol
#3
Az pöpec lenne. Majd ha megjelenik utánanézek h itt lehet-e.
#2
#1: Vannak játékok, amikben ki lehet kapcsolni a hasonló effektet.
#1
Imádom a fantasy-t. És ebben a játékban jók a cinematic részek, szép a környezet, és benne mindenki.
Mégse fogok egy percet se játszani vele. Az előző, 25 perces gameplay-nek is csak a feléig jutottam. Minden egyes támadásnál amit beviszünk, illetve amit bekapunk megy a földrengésszimulációs kamerarázás. Életemben nem láttam még ilyet de annyira fárasztja és rontja a szemet, majd belevakultam. Huszadrangú film+os katasztrófafilmekben láttam ilyet utoljára vagy 20-25 éve. Ha ezt az elemet kivennék akkor mindjárt játékra is érdemes lehetne, de így még egy végigjátszásba se fogok belekuksizni. Egy heves csatajelenetnél csak annyit lehetett érzékelni h vki rákapcsolta a centrifugát a gépre. Szörnyű. Epilepsziaroham.