Így működik a Back 4 Blood kártyarendszere

A Turtle Rock Studios igyekszik egy sokáig frissen maradó játékot letenni az asztalra a Back 4 Blood képében. Ehhez fejlett AI-t és egy speciális kártyarendszert használnak, hogy együtt megbolondítsanak számunkra minden egyes kört.

Legutoljára a tavaszi Future Games Show-n találkoztunk a Left 4 Dead alkotóinak új zombiirtó játékával, a Back 4 Blooddal, nem sokkal az után, hogy kiderült, nem tudják tartani a nyári megjelenést. A Turtle Rock Studios és a Warner Bros. most egy új videóval jelentkezett, amely a játék újrajátszhatóságáért felelős kártyarendszer működését illusztrálja.

A Back 4 Bloodban egy fejlett, adaptív AI rángatja majd a szálakat a háttérben minden egyes körben, afféle porondmesterként, ami folyamatosan figyeli a játékosok teljesítményét, és reagál a viselkedésükre. A körök elején leoszt egy marék kártyát (úgynevezett Corruption Cardokat), amelyek jelenthetnek ellenségeket, bónuszfeladatokat vagy egyéb nehezítéseket – ezek dolga, hogy változatossá tegyék a meccseket.

A játékosok saját kártyákkal érkeznek a menetekre, amelyeket kiválogathatnak maguknak, vagy használhatnak előre összekészítetteket is. A célunk az, hogy a lehető legjobban reagáljunk az AI kihívásaira: ha például mérgező ellenféllel van dolgunk, aktiválhatunk ellenük egy Molotov-koktélt, míg ha hordában jönnek ránk a zombik, akkor késsel vághatunk magunknak utat közöttük.

A Back 4 Blood október 12-én fog megjelenni PC-re, Xbox One-ra és Series X/S-re, valamint PlayStation 4-re és 5-re.

0 komment - szólj hozzá!