Mass Effect-kollekció - visszatér a régi Mako is

A BioWare nemrég nyilatkozta a PC Gamernek, hogy habár rengeteget javítottak az első rész járművének, a Makónak a kezelésén, ha mégis szeretnénk magunkkal kitolni, akkor semmi akadálya, hogy visszakapcsoljuk az eredeti irányítást.
  • Írta: Baloo

Kommentek

#9
#8: De az egy remake, ez pedig egy remaster/remake hibrid. Utóbbival pedig szerintem az első rész játékmenetének javítására utaltak a fejlesztők, nem pedig a 100%-os grafikai tuningra, amihez kb. új engine dukált volna, csodákat azért nem lehet ma már művelni az U3-al. Maradjunk annyiban, hogy még így is messze több energiát fektettek bele, mint a hasonszőrű kiadások úgy 90%-ba. Plusz sokaknak szerintem az is elég (jelen), hogy egy pakkban megkapja a teljes sztorit, minden DLC-vel.
#8
#7: Láttam pont azért mondom azt amit. Ég és föld az minden csak nem ez. Az ég és föld mondjuk az a Mafia 1 vs Mafia 1 remake
#7
#4: Őőő...láttad te a hivatalos összehasonlító videót drága? Főleg az első rész esetében kb. ég és föld a különbség (az emlékeinkben persze minden játék gyönyörű, de elhiheted, az ME1 ma már nem néz ki jól), már a 4K-s textúrák is baromi sokat dobnak majd az összképen, de a bevilágítást is megbabrálták elég rendesen.
#6
#5: Ha olyan lesz a fájlrendszere, hogy szerkeszthető lesz akkor 100%-hogy megcsinálják a magyarítás átültetését ahogy a korábbi játékok esetében is
#5
#4: Én is ettől félek, tuti várok pár review-t, hogy kiderüljön mennyire lett felújítva. A régiekhez legalább van fordítás.
#4
Ha többet foglalkoztak volna vele megcsinálhatták volna úgy mint a HALO-t ahol real time 1 gombnyomásra válthatsz a régi is az új kinézet között és akkor koppra megmaradhatott volna a regi feeling is :)
Bár itt értem miért nem teszik ,mert kiderülne hogy kb full ugyanaz a kettő alig látná az ember a real time átmentet :)
#3
#2: Nekem sem rémlik semmi, átlag árkád irányítás volt.
#2
Azért ennyire közel sem volt szar, meg fájdalmas.

Igen, sokszor az volt az érzése az embernek, hogy pattog akár egy gumilabda, de ennyi. Az igazi fájdalom az volt, hogy állandóan a bolygófelszín legtávolabbi pontjain voltak a felfedeznivalók, emiatt meg fél órát kellett rászánni.

"Szerencsére" ez a fejlesztőknek nem fájt, úgyhogy az összes részben megmaradt a bolygókkal kapcsolatos időhúzás.
#1
Szerintem siman vallalhato volt az iranyitas, csak ovatosan kellett menni