Már több mint huszonhét éve annak, hogy Roland Emmerich Csillagkapuját bemutatták. A filmből aztán egy tíz évadon át futó tévésorozat sarjadt, valamint két spin-off sorozat, néhány DVD-film, és legutóbb 2018-ban találkoztunk a címmel a Stargate: Origins minisorozat kapcsán. Hogy a Phantom Doctrine-ért és a Hard Westért is felelős csapat miért most készít játékot belőle? Az egyelőre rejtély, de megteszik.
A PC-re szánt, valós idejű stratégiának ígérkező Stargate: Timekeepers az 1997 és 2007 között futó sorozat hetedik évadjának végén veszi fel a fonalat, az antarktiszi csata idején, amikor Eva McCain parancsnokot és csapatát megbízzák azzal, hogy támogassák a CSK-1-et az Anubisz flottája ellen vívott csatában.
A Timekeepers nem az egyetlen játékadaptációja a sorozatnak, azok azonban sosem voltak túlságosan hosszúéletűek. A Stargate SG-1: The Alliance el sem készült, a Stargate: Resistance elrajtolt ugyan, de egy év alatt bezárta kapuit, a Stargate Worlds pedig szintén nem jelent meg. Remélhetőleg a Timekeepers sikeresebb lesz ezeknél.
A Universe sem volt rossz, bár nekem a fő történetszál nem tetszett, mivel olyan kérdésre keresték a választ, amit nem tudtak volna megadni. Inkább maradhattunk volna hasonló stílusban a Tejút galaxisban.
Az meg már nem most volt, nem is találkoztam a csillagkapuval semmilyen formában sem, ebből gondoltam hogy kampó lett neki.
#12: Universnek az volt a gondja, mire beindult volna normálisan a történet addira elkaszálták, meg túl sok hangsúly volt a karakter drámákon.
Szerintem.
Egyáltalán van mèg rajongója?
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.