Performance móddal erősít a Watch Dogs: Legion

A Ubisoft beharangozta, hogy a hamarosan érkező 4.5-ös javítás többek között bekapcsolhatóvá teszi majd a 60 fps-es képfrissítés lehetőségét is a Watch Dogs: Legion PS5-ös és Xbox Series X-es verziójában.
  • Írta: Baloo

Kommentek

#20
#19: Éjjel, esőben esik vissza 1440p körülire, nappal max 80%-ra esik vissza. Magyarul ha ugyanilyen körülmények között visszaesik max 1080p körülire, akkor tartható a 60 fps. Ezt írtam, te pedig teljesen mást.
#19
#17: Közel 1440p-re esik, 30 fps-nél RT-vel. 4k ~ 8 millió pixel 1440p -> 3.6, de legyen 4. Gyakorlatilag a fele. Szerintem még 1 milával csökkenteni a pixel számot kevés lenne a dupla fps-hez, ha már így is van hogy 4-el kell. És ne felejtsük el hogy a framerate erősen CPU függő is. De meglássuk.
#18
#16: Neked ki osztott lapot, te kopasz kisújszopó
#17
#16: A digital foundry videóban wqhd-ra soha nem esik le, így reális lehet a wqhd és full hd közti tartomány, amit írtam.
#16
#15: Hát ha a 30-hoz is van hogy lemegy wqhd-ra, a "wqhd és fhd közti" felbontás se elég a 60-hoz RT-vel. Plusz ehhez még hozzátetted hogy 4k30-al fut most....
#15
#9: Még jó, hogy nem írta senki, hogy elég a wqhd felbontásra lemenni a 60 fpshez.
#14
#11: Látom kidült a kultúra…. Nem jutottál volna ide ha nem kérdezel butaságot, hogy miért kell visszavenni valamelyik paraméterből egy fix hardveren, hogy egy másik jobb legyen. A búvároknál is, ha tovább lent akarsz maradni , nagyobb oxigéntartály kell… ha meg a kisebb súly a fontos, akkor kisebb palack, de rövidebb ideig úszkálsz…. Nem agysebészet ez. A butaság az marad akkor is ha közben bunkó stílust villantasz….
#13
#11: Azt írtam, hogy hőlégsúly kezelő, de te viszont tényleg nem értesz semmit, ha kapásból ilyen ostobaságokat kérdezel. Az van a hírben, hogy Patch jön a játékhoz, nem az, hogy erősebb alkatrészek a gépekhez.
#12
WD2 re is ráhúzhatnának valami recementes textúrákat mert xboxon elhányom magam ahogy kinéz a fűrészfogsimulátor
#11
#6: Amihez értesz ott oszd az észt, labdaszedő teleszart búvárruha.
#10
#9: “Általánoson” azt értem hogy nem hemzsegnek milliószámra a játékosok akiknek a hardvere bírná….
#9
#8: A fix 4K RT-vel 60 vagy nagyobb fps-el még PC-n se általános. Ezektől a konzoloktól én nem várnám. Ha lesz is, annak meg a grafikai részletesség lesz az ára. Amúgy az analízis szerint 1440 alá nem megy a felbontás, nem rossz ez. Csak arra reflektáltam hogy a 60 fps-hez NEM elég wqhd felbontásra "lemenni" ....
#8
#7: Vajon ebben az érában lesz valamelyik konzolon REAL 4K 60fps amit ha a DF (vagy bárki más) kimér soha nem fog lemenni a 60fps 5x-re hanem betonykemény 60 végig....?
#7
#5: Az X és a Ps5 is dinamikus 4k-t használ.

https://youtu.be/fzbL7opmXpg
#6
#3: Golflabdaszedő búvár.
#5
#2: Az xsx verzió 4k30fps mellett fut ray tracinggel. Elég lenne wqhd és fhd közti felbontásra visszavenni 60 fpshez.
#4
Közeljövőben egybeírandó
#3
#2: Mi a te foglalkozásod?
#2
#1: Mert akkor már az eredeti release is 60 fps lett volna és nem hiszem, hogy lenne kedved egy next-gen konzolon 720p-ről 4K-ra rekonstruált képet bámulni, mert az úgy nézne ki, mint egy lapát fos. Vagy csak én nem értem a kérdésed?
#1
Miért kéne lemondanunk a ray tracingről 60fps mellett?