CD Projekt: vitte a profitot a Cyberpunk 2077

A CD Projekt RED is közzétette a legutóbbi pénzügyi helyzetjelentését, az év első negyedén pedig már erősen érződik a Cyberpunk 2077 negatív fogadtatása. Habár a cég nem lett veszteséges, a profitot így is jócskán vitte a javítások költsége.
  • Írta: fojesz

Kommentek

#33
#30: Kár hogy kritikusi és játékosok általi siker lett ami jócskán rácáfol a marhaságaidra. Akciósabb cucc mint a New Vegas és az rpg elemek is casualabbal, de messze nem középszar, pláne nem attól hogy neked pont az.
#32
#31: "látványra egy 8 éves játék benyomását keltette."

Kábé. Az előtt hozta el a Mass Effect féle nosztalgiát, minthogy a Legendary Edition elkészült. Az egész játék grafikában és stílusban is megidézett egy-két régi címet, mint valami fullos all stars gála. Kis Fallout, kis ME, irányított, de érdekes mászkálás, ilyen-olyan lassítások, mint a Max Payne-ben, komolynak tűnő, vagy éppen vicces félsztori mellékküldetések és olyan döntések, amik valamelyest számítanak.

Menet közben barlangok és föld alatti helyek szörnyekkel, meg ellenséges, több emeletes álláspontok faszikkal, városok a nagy dumálos, mászkálós, több órás gamepay-jel robotok és kommandósok között fantasy mesével? Épületek, kolóniák, vagy egy filmforgatásra való betoppanás úgy, hogy fullra kinyírunk mindenkit a live TV-ben a gagyi színészek közül? Mindez full keményen ostoba, érdekes, vicces, vagy gonosz karakterekkel és frakciókkal megfűszerezve. Egy igazi jó kis remix a régi jó játékokból. Közepes grafikán lehet játszani, mert nincs külön Chromatic Aberration kapcsoló és az állíthatósági csíkon a közép állás szerint nincs még ez bekapcsolvba a képen. Ezen kívül nagyon is jó játék, ehhez tartom magam és ha szerinted egy 8 éves játékot idéz, akkor csak kiskacsa vagy a fekete tóban, mert ez a cucc kb 20 éves húrokat is modernen és viccesen penget meg.
#31
#27: "Nincs arra magyarázat, hogy gyűlölettel beszélsz ezekről, max az, hogy nincs hozzá géped, nem tudsz velük játszani, vagy csak simán mély gyűlölet."

- Ismeretlen pszichiáter diagnózisa a 2020-as évek elejéről Neotechtr PlayStation iránt táplált érzéseiről a terápia kezdését megelőzően :D.

Az Outer Worlds jó volt, amellett, hogy nagyon rövid lett (az említett szűk büdzsé miatt) és látványra egy 8 éves játék benyomását keltette.
#30
#29: Kár, hogy ezúttal a jó részeket vágták ki.
#29
Outer Worlds egyetlen problémája ugyanaz, mint a New Vegas-nak, csak ezúttal a pénz fogyott el, nem az idő, így baltával kellett nekiesni, hogy mi maradhat, mi nem.
#28
#27: "Hát az Outer a New Vegas mellett az egyik legjobb ilyen játék a kategóriában"

Ha a New Vegas mellett az Outer Worlds az egyetlen, amit játszottál a kategóriában, akkor elhiszem, hogy ezt gondoliod. Igazt nem lesz, de elhiszem, hogy ezt gondolod.

"örökérvényű fényes csillagok a stílus egén. Főleg az Origins"

A DA:O igen. A DA2 viszont annál kevésbé. Épp ezt írtam.
#27
#25: Hát az Outer a New Vegas mellett az egyik legjobb ilyen játék a kategóriában, ami törönymagasam maga mögé utasítja a Fallout 4-et, de még a 3-at is nevetve. Múltkor is volt erről szó, szóval az Outer az az Obsidian saját játéka de amúgy a DA:O is a Bioware-nek ugyan így az utolsó saját játéka volt, amibe nem szólt bele az EA.

Nincs arra magyarázat, hogy gyűlölettel beszélsz ezekről, max az, hogy nincs hozzá géped, nem tudsz velük játszani, vagy csak simán mély gyűlölet. De ezek a címek pont rossz célpontok ennek, mivel örökérvényű fényes csillagok a stílus egén. Főleg az Origins.
#26
#25: Középszar Outer Worlds? :D
Rosszabb példát nem is lehetett volna az asztalra pattintani. Az a játék minden csak nem középszar maximum annak akinek nem tetszett valamiért.
#25
#24: Igazából félelmetes, hogy nagynevű, sokszor független csapatok mennyire mellényúlnak néha. Az Obsidiantól is azt várták, hogy a Fallout 4 és 76 után majd jól megmutatják, hogy kell tisztességes OW RPG-t csinálni, aztán előálltak a középszar The Outer Worlds-zel. Az ember egyszerűen felfogni is képtele, hogy tehette le ezt az asztalra az a csapat, amelyik a New Vegast fejlesztette.

Hasonló volt a Bioware esetében DA:O - DA2 (meg kb minden, amit azóta kihoznak), de legalább nekik ott a kifogás, hogy a legaljasabb kiadó ül a nyakukon.
#24
#23: Nem, nem szar, csak a legtöbben azt hitték hogy több lesz egy becsületes ow iparosmunkánál. Mint kiderül még csak nem is lett becsületes a játszhatóságát tekintve, csupán egy ow iparosmunka. A világa és stílusa eladható, ami sajnos már elég a játékosok nagy részének (lásd HZD, Days Gone, AC-k, Far Cry-ok) hogy megvegyék, no meg a marketingeseknek hogy előbbit gőzerővel előidézzék a munkájukkal. Így lesz a chocapic.
#23
Pedig ez allitolag egy szar jatek.
#22
Az ügyvédek fogják vinni a profitot, a zsebünkbe haza.... XD
#21
#20: Dehogynem. Azoknak akik/amik rászállnak, baromi jó. Az hogy neked/nekünk nem az, már egy másik kérdés.
#20
#19: A sz*rra is sok légy rászáll de attól még az nem jó.
#19
Nem csoda hiszen ha valamiből 13+ millió fogy az nem szokott bukás lenni :)
#18
#17: Egy szakértővel van dolgunk.
#17
Nem a javítások költsége vitte a fő profitot hanem az a gusztustalan üzletpolitika amiben a muftik szépen kiosztogattak maguknak milliókat mindezt amiért ilyen sikeres és jó játékot tettek az asztalra, megérdemlik. Végülis nem nekik és az erőszakos befektetőiknek köszönhetjük (de) hogy az egykoron komolyan vehető játékosokért élő csapat egy olyan játékot adott ki a kezéből ami tartalmilag a lehető legfinomabban fogalmazva sem tudja azt amiket ezek a fejesek össze vissza hazudoztak a játék megjelenése elötti utolsó két évben. Minőségben pedig gyakorlatilag katasztrófális állapotban jelent meg. A muftik és befektetők a sárba döngölték a CDPR-t,meg is érdemlik a milliós osztalékokat miközben a programozóik próbálják visszalapátolni a szart javításokkal.
#16
#15: * Szerintem egyertelmuen azert ennyire rosszak a bevetelfront mutatoi inkabb, mert 1 platform (ill. 2, PS4&5) ki lett zarva toluk 1 jo ideje, a megjelenes utan szinte egybol. Meg ha csak digitalisan is, tekintve hogy sok helyen a dobozost kb. 0 jatekos veszi, ez igy eleg nagy kiesest jelent nekik.
#15
#5: Jah, azt mondjuk nem tudtam. Arra meg mondjuk akkor mar kivancsi lennek, hogy manapsag hany %-ot tesznek ki a dobozos eladasok a digik mellett.
#14
#12: Húha, Ubisoft mint példa?