Ray tracinggel erősít PC-n a DOOM Eternal

  • Írta: Baloo
  • 2021. június 3.
  • Hír
Link másolása
Az NVIDIA bejelentette, hogy hamarosan még tovább szépül a DOOM Eternal PC-n, hiszen nemsokára elérhető lesz a valósidejű sugárkövetés a vérgőzös FPS-ben is. A jó hír mellé egy friss trailert is kaptunk, ami az új grafikai fícsört prezentálja.

A tavalyi megjelenés ellenére továbbra is az egyik legszebb FPS a piacon a DOOM Eternal, aminek a grafikája PC-n hamarosan még tovább csinosodik, hiszen az NVIDIA nemrég bejelentette, hogy Doomguy legutóbbi kalandja is megkapja majd a ray tracing-támogatást a közeljövőben.

Erről érkezett most egy videó, amiben az összehasonlítások mellett jó pár perc zavartalan gameplayt kaptunk a DOOM Eternalból, miközben bekapcsolva hagyták benne a valósidejű sugárkövetést:

A fentebb látható játékmenetet egyébként egy GeForce RTX 3080 Ti mellett rögzítették, aminek szemmel láthatóan semmi gondja nem volt azzal, hogy 4K-s felbontásban és ray tracinggel karöltve is 100 körüli fps-átlagot produkáljon.

Szintén jó hír az RTX-kártyák tulajainak, hogy az NVIDIA ezzel párhuzamosan azt is bejelentette (via PC Gamer): hamarosan érkezik a DLSS-támogatás a Red Dead Redemption 2-höz, ami így nagyban javíthat majd az egyébként meglehetősen hardverigényes játék teljesítményén.

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...