E3 2021: Végleges címet kapott az új Rainbow Six

  • Írta: fojesz
  • 2021. június 7.
  • Bejelentés
Link másolása
A Ubisoft a hétvégi műsora beharangozása mellett erősítette meg, hogy új címet kapott a Rainbow Six: Quarantine: a játékot ezentúl Rainbow Six: Extraction néven keressük majd!

A Ubisoft már egy ideje nem csinál titkot belőle, hogy gondolkodik az új Rainbow Six átnevezésén, a Quarantine alcím ugyanis az elmúlt időszak tükrében nem cseng túl pozitívan. Mostanra megszületett a döntés a végleges elnevezésről: noha a Parasite alcímet pletykálták korábban, a játékot Rainbow Six: Extraction címmel keressük majd!

Az új Rainbow Six a Siege játékmenetét gondolja tovább egy kooperatív anyag formájában, amelyben egy idegen parazitával kell szembenézniük hőseinknek. Noha a Rainbow Six: Extraction már két évvel ezelőtt bemutatkozott, azóta főleg csúszások és kiszivárgott videók kapcsán lehetett hallani róla; ez most hétvégén fog megváltozni, a június 12-én, magyar idő szerint este 9 órakor esedékes Ubisoft Forward során ugyanis mélyebben is belenézhetünk majd.

20.
20.
JohnSpartan
#19: Pontosan, bohóckodok! Már csak fun-ból játszunk vele spanokkal. Nem veszem már komolyan a sok változó miatt. De attól még próbálunk meccs közben arra konventrálni amit csinálunk és ettől eltekintve nem fog a fun rovására menni. Szerintem...
19.
19.
Zuzmo
#16: Én nem mondtam, hogy nem számít a ping, te mondtad, hogy a változó ping miatt csak bohóckodni lehet online, ezek szerint azért elbohóckodsz a játékkal...
18.
18.
JohnSpartan
#15: Abban igazat adok hogy ha nincs meg a fun akkor értelmetlen az egész, de attól hogy komolyan veszel valamit nem feltétlen megy a fun rovására. És igen stresszes egy játék az biztos, bàr nekem mostanában nem ment 130/70 fölé az biztos. Az olyanokat meg ki kell baszni a csapatból akik toxikusak. Mi is jó pár embert kukáztunk már mert nem csinált semmit csak ha meghalt fél percig csak a káromkodást hallottad.

"Elkelne bele valami új játékmód, hogy adni tudjon egy jó casual élményt a játékosok többségének."

Vagy 20x leírtam ezt is...
17.
17.
JohnSpartan
#14: Igen, szàmìt. Olvasd a #16-ot.

Igen a renked arra van hogy a saját szintednek megfelelő szinten csapathasd. De èn meg azt nem értettem soha ha valaki fossa a hülyeséget arról hogy mi szórakoztató is mi nem az. Jelen esetben szerintem sokkal szórakoztatóbb ha egy csapat öszhangban legyalúlja az ellenfelet. És ehez valahol kicsit komolyabban kell venni egy meccset. Teszem azt pl volt párszór ilyen, nem az infót vagy a hangokat hallom hanem azt hogy valaki órdítva káromkodik vagy visít a nevetéstől ha lelövik vagy lelő valakit. Vagy csak elkezdenek meccs közben teljesen másról beszélgetni. Ennek meg van az ideje baszki... és haverokkal is sokszór átrsgtuk màr ezt... ha meccs van akkor arra koncentràlunk azt majd utánna vagy elötte pofázhatunk róla bőven. Abban a pár percben a játék mennyen le elöbb. És attól hogy komolyabban veszek egy meccset nem lesz nem szórakoztató....
16.
16.
JohnSpartan
#12: Látom te max 50 órát ha játszottál a játékkal ha ilyen marhaságokat írsz. Igen is számít az hogy ugrál a ping egy ilyen precíz játéknál ahol milisecek döntenek hogy te kapod e a fejest vagy az ellenfél.

Mert ha teszem azt pl hogy egy ajtó mellett álsz és ki be ugrálsz a fedezéket nyúljtó ajtó félfa melett és azt látod hogy te bent vagy már a fedezék mögött és kapod a fejest és ezt a kill kam is tanusítja mert az ő szemszögéből is látni hogy már rég bent vagy a fedezék mögött és mégis kapod a fejest, akkor igen is számít az a pár milisec-es késés.

Legyen egy karakter, fegyver, gadget, pàlya akármi is az amit bele tesznek a jàtékba "szar vagy jó" az igen is megváltoztatja a metàt. Mert nem csak pozitívan hanem negatívan is hathat a játékra egy vàltoztatás. Meg nem azért de ha játszanál is a játékkal akkor tudnád hogy az új karakterek kb 20% a van hasznàlva és ezzel még sokat is mondtam.

A bannolási rendszer is szerintem egy marhaság! Mert mindig 8 biztos karakter közűl fog repűlni 4 ami kicsit sem irítáló. Van 2 olyan karakter ezek között is amik 95%-ban biztosak. Az nem más mint Thatcher és Caverira... Konkrétan nem lehet azt a 2 karaktert làtni a játékban. Ennyi erővel ki is szedhetné a jàtékból...

A támadó és védekező oldalak győzelmi aránya meg full pálya függő. Mert vannak olyan pályàk ahol sokkal egyszerűbb támadni vagy védeni. Eggyáltalàn nincs ballanszban...
15.
15.
Zuzmo
#14: A Siege-dzsel ez az egyik probléma, hogy az egész játék stresszes. Emiatt toxikus a közösség is, mert mindenki be van feszülve a játék közben, és ha valami nem sikerül, akkor valakit le kell tolni, mert egekben a vérnyomás. A feszült helyzet miatt viszont a diadal is hangsúlyosabb. A másik amiért lehet szeretni - a jóleső győzelmek mellett, hogy folyamatosan tanulsz benne, és emiatt egyre jobb leszel. Viszont bele lehet fáradni, mert az hogy simán csak fun legyen a játék, ahoz kell egy felfogás, és jó csapattársak. Elkelne bele valami új játékmód, hogy adni tudjon egy jó casual élményt a játékosok többségének.
14.
14.
Obi Wan Kenobi
#11: ennyire komolyan kell venni egy játékot? tuti nem veled van a baj egyébként? mármint nyilván van néhány gondja a játéknak, de tényleg annyira számít minden stat, minden win, hogy amint a ping kicsit pattog azonnal csak bohóckodás?

szerintem csak simán tökmindegy, a rank-rendszer nem is arra van hogy Te vagy bárki más verje a faszát a rangra, hanem arra hogy egy nehézségű ellenfeleket dobjon be.. ezért soha nem is értettem miért hisztizik valaki ha leesik egy rangot vagy kettőt.. majd jobb lesz, több időt tesz bele és visszamegy. végülis ez csak egy játék, azzal hogy ennyire komolyan veszed vagy veszitek a saját szórakozásotokat veszitek el magatoktól, pont mint az az ember aki mindig sportfogad, ezzel pedig kiveszi a sport örömét mert mindig arra gondol mennyit nyert vagy mennyit veszített.
13.
13.
adamsfamily
#10: Már megoldódott egy ideje,de azért köszi a segítséget.Amúgy a Ubisoft volt a ludas.Valami glitch vagy bug volt.Mondjuk azóta nem is játszom már vele.Minden más játék fasza volt,csak ennek volt ez a gyíkja.Bf1,Bf5,Cod,forza,mindegyik működött.
12.
12.
Zuzmo
#11: Ahhoz képest, hogy csak bohóckodni lehet a játékkal, tényező az esportban.
Azt sem értem, hogy ha az új karakterek használhatatlanok, akkor hogyan keverik meg a metát.
Szerintem nem kell minden operátornak egyforma jónak lennie, a lényeg, hogy nagyon kirivóan jók ne legyenek, és bőven legyen köztük használható.
Az fontos, hogy a támadó és védekező oldal győzelmi aránya legyen kiegyensúlyozva, az pedig elég rendben van.
11.
11.
JohnSpartan
#4: Sajnos az R6 az pont az a fajta múlti játèk ahol a legkissebb csúszás is sokat számít és sokszór van hogy az embereknek le fel ugrál a pingjük. Lanba kötve sokkal jobb lehet a game de ahoz hely is kellene és csapatok is. Online meg akár ranked akár nem csak bohóckodni lehet emiatt, na meg a sok sok bug miatt amit egyszerüen nem fognak tudni kijavítani mert egyfolytában patchelik és azzal mindig valamit felűlírnak ami kihoz egy újabb bugot amit persze azok akik napi szinten 10 órákat tolják a gamet észrevesznek és használják is azt hogy egy kicsit jobb legyen a statjuk. Őrdögi kőrforgás ez. Én ezekre az új karakterekre vagyok mérges, amik egyszerüen használhatatlanok 80%-ban. Semmi értelme az egésznek... főleg hogy úgy megkavarják a metàt hogy évek alatt sem tudnák azt kieggyensúlyozni.
10.
10.
DragonBleacPiece
profile & system / settings / general /volume and audio output /chat mixer es itt jelold ki hogy ne csinaljon semmit
9.
9.
DragonBleacPiece
#8: xbox settings / chat mixer kikapcsolast szerintem probald meg
8.
8.
adamsfamily
#7: Xbox one S-en,de utána az xbox one S-t leváltottam X-re és a hiba megmaradt.
Ubi support annyit tudott mondani,hogy húzzam ki a konnektorból és várjak fél percet és dugjam vissza,a másik meg hogy töltsem le újra.Mindezt úgy,hogy egy a 2. ticketet azzal kezdtem,hogy az egy szűz gép.Kész kabaré az a cég.:D
7.
7.
#6: Ez PC-n, volt, vagy konzolon? Mert PC-n a vezérlőpült hangbeállításai között lehet látni, hogy melyik eszköz szól éppen és lehet váltogatni is köztük.
6.
6.
adamsfamily
#5: Az volt a baj,hogy a menüben volt hang,elindul a meccs és elment a tv-n.Bedugtam a headsetet és visszajött a tv-n a hang.Alapvetően ez pont az Outbreak event alatt jelent meg az egyik meccs közben.
5.
5.
#4: "1,5 évig könyörögtem a supportnak,hogy valamit kezdjenek,mert csak fejhallgatóval van hangja a játéknak."
????

Miért nem állítottad át inkább első nap a hangszórókra?
4.
4.
adamsfamily
#1: Nem mernek már nagyon újítani.Jó ideje az megy a Ubisoft háza táján,hogy olcsóban akar mindent megoldani,mindent újrahasznosítanak és átcimkéznek.
A R6 Siege se volt szar játék,de azért kanyarban nem volt ahhoz képest amit ígértek a bejelentésénél.Mai napig tele van alap hibákkal a játék.Kezdve a hulladék szerverekkel,kijavítanak 1 bugot és jön 2 a helyébe.Nagyjából 1,5 évig könyörögtem a supportnak,hogy valamit kezdjenek,mert csak fejhallgatóval van hangja a játéknak.
Igazából ez az új R6 se lesz jobb gyanítom,mert egy igénytelen kiadó.
3.
3.
JohnSpartan
#2: Szerintem ez alapnak kéne hogy legyen egy multi címnél...
2.
2.
almaspite
#1: Még ezek se kellenek az r6-hoz... csak könyörgőm ubi 6 év alatt hitboxot és szervert illet volna már megcsinálni.

Ha ezt a kettőt megcsinálnák, utána akármit csinálhatnának a játékkal, nem tudnák elrontani.
1.
1.
JohnSpartan
Nekem csak egy kérdésem lenne az Ubisoft-hoz. Minek???

Jó hogy ha 10 percet játszottunk azzal a szezonális karanténos hányással amiből ez lett. Inkább kapnának a karakterek több fegyvert, kütyüket amik kicsit megdobnák a játékmenetet. Jöhetne pár mód is simán...
Annyira ötlettelenek ezek hogy nem is értem.
Sokkal több lehetőség lenne a játékban mint azt mutatja.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...