E3 2021: Mozgásban a S.T.A.L.K.E.R. 2

Elképesztően látványos gameplay-bemutatóval jelentkezett a S.T.A.L.K.E.R. 2, amely végül a Heart of Chernobyl alcímet kapta. Megvan a premierdátum is: jövő áprilisban látogathatunk el a Zónába.
  • Írta: szlav

Kommentek

#23
#22: Kinek mi. Sony szerint pl a Days Gone is bukás volt mert lelötte a második részt. Pedig kevés embert találni akinek nem tetszik
#22
#21: "Sok foshulladék game 50 euros aztàn sokszor nem győzik már 2 hónap után 80-90 %-ozni mert a kutya se veszi."

Akkor mégiscsak hulladék volt a death stranding XD
#21
#20: DS pedig jó game annak aki szereti a kategóriát. Ennyi erővel minden game szar.

Ezek digitális termékek ez nem a kínai piacos gagyi vs ugyanolyan kinézetű csak mondjuk adidas cipő esete, ahol 5 szőrös minimum az árkülönbség és látod a valóságban is hogy miért drágább az adidas.. Sok foshulladék game 50 euros aztàn sokszor nem győzik már 2 hónap után 80-90 %-ozni mert a kutya se veszi.
Lehet rám bármit írogatni, de én pont ezért "ingyenzem" a játékaimat. Így nem áll fent olyan eset hogy sírnom kéne hogy szarra költöttem a pénzem és már bánom. Semmit nem bánok ingyen voltak szar na és? Nem veszítek semmit
#20
#19: Pszichológia
fizettem érte - csak jó lehet, mert ha nem jó akkor tévedtem, márpedig én nem tévedhetek.

Elég megnézni mikor az apple fanatikusok bevédik kedvencüket 1-1 katasztrofális hiba nyilvánosságra kerülése után, vagy amikor a ps-esek körmük szakadtáig védték a death stranding-ot.
#19
#18: Jaj de gáz ez. Nem attól lesz jó valami mert drágán veszed. Ez a hülyeség amúgy honnan jött a gamevilágban?

Cyberpunk is pl mekkora jó lett mert sokmillióan vakon bízva a minőségben előrendelték fulláron..
#18
#14: Ja persze. Na ezt tükrözi a gamepass szellemisége, "ha már olcsó lehet szar is." Én meg inkább fizetek érte többet, csak legyen jó, élvezhető...
#17
#14: Mivel olyan kis költségvetésből készült a játék, hogy az egész fejelesztőgárdából 2 embernek volt kocsija, de időközben néhányan leléptek a 4A-hez, Ukrajna pedig nem volt tele játékfejlesztőkkel.

#15. DX11-ben is az elsők között volt, de ettől még a motor nem volt fejlesztőbarát. Ezért is tértek át az UE4-re.
#16
#13: Pont a bugok miatt tértek át az UE4-re.
#15
#14: Ha jól emlékszem az az engine anno elég durván úttörő volt, első directx 10-es motorok egyike volt amikor az ue2-be még a pixel shader-eket is utólag patch-elték bele...
Az más történet, hogy a dx10 Vista exkluzív volt ezért alig néhányan tolták a legjobb effektekkel.
#14
#13: Ha a saját enginejüket se tudták évek alatt se hibamanetesre fabrikálni, joggal lehetünk kíváncsiak mit kezdenek majd az UE-el :)
Mondjuk 572 ft os game pass árért nekem tökmindegy :)
#13
#4: Az a 3 hónap meg kelleni is fog, hogy játszhatóra patcheljék a játékot
#12
#9: +1
#11
#7: of here stalker
#10
#6: Jogos. Az elődjében sokak szerint mindenidők legjobb fps AI-a volt. Rohadt nehéz is volt. Legalább az észlény aki játszotta próbált volna úgy tenni, mint aki fedezéket keres. Az első trilógiát fedezék+kihajolás nélkül végig sem lehetett játszani.
#9
#1: Látva,hogy mit mutat a többi Ubi,Square stb.. ezektől nem nehéz jobbat csinálni.
Évről évre szarabb ez az E3.
#8
Elden ring meg a stalker 2 viszi az egész showt. brutális ez a stalker 2. van atmoszféra teremtés megint.
#7
#6: Get out.
#6
Látványos, de az AI az elején szemmel láthatóan nem csak hülye még lőni sem tud, remélhetőleg ezen javítanak. Az előző részek egynek elmentek.
#5
Ez odabasz, mivel nem vártam sokat, de titkon pont ilyen játékban reménykedtem. Nem vártam még így egy játékot sem szerintem.
#4
#3: Már hetek óta pletykálják, hogy mindössze 3 hónapra szól az exkluzívitás:)