E3 2021: Halo Infinite - a multiplayerről bővebben

  • Írta: szlav
  • 2021. június 14.
  • Videó
Link másolása
Egy tartalmas összeállítás erejéig ma is visszatért a 343 Industries csapata, hogy közelebbről is bemutassák a Halo Infinite többjátékos módját, amely a széria történelmében először ingyenesen elérhető lesz mindenki számára.

Új pályákkal és fegyverekkel, rengeteg testreszabási opcióval, de a Halo-játékok klasszikus arénaküzdelmeivel és nagyszabású nyílt csatáival érkezik az idei év végén a Halo Infinite. A mai bemutató során rengeteg friss gameplay-felvételt láthattunk, amelyeket később érdemes lesz közelebbről is átfésülni. Ennek ellenére a legfőbb tudnivalók közt érdemes megemlíteni, hogy az equipment-rendszer visszatér, illetve a klasszikus pályán felszedhető power-upok is, ezúttal viszont az utóbbiakat akkor aktiválhatjuk, amikor azoknak a legtöbb hasznát vesszük.

A 343 csapata láthatóan sokat foglalkozott az Infinite járműveivel, hiszen egészen komoly sérülési modelleket kapunk - ne lepődjünk meg például, ha egy kósza gránát lerobbantja a Warthogunk egyik kerekét. És ha már Warthog: a klasszikus terepjáró mellett bemutatkozott annak a nagytestvére is, a Razorback, melynek hátuljára többféle különleges modult is felszerelhetünk majd. A járműveket egyébként látványos módon egy-egy Pelican dobja majd be a csatatérre, találkozhatunk majd az égből érkező drop podokkal is, melyek gyomrában fegyvereket és muníciót találunk.

Az Infinite többjátékos módjában óriási hangsúly kerül a karakterünk személyre szabására. A saját szájízünk szerint alakíthatjuk a spártai szuperkatonánkat a páncélon kívül és azon belül is, átalakíthatjuk a fegyvereinket és a többjátékos módban használt járműveket is, ráadásul még egy személyre szabható AI-társat is kapunk, aki átveheti a korábbi epizódok többjátékos módjaiból ismerős bemondó szerepét. No, de honnan érkezik majd ez a rengeteg kozmetikai cucc?

A 343 Industries játéka szezonról szezonra, hosszú évekig frissül és fejlődik majd és ahogy azt már sejteni lehetett, a free-to-play üzleti modellt egy battle pass-rendszer támogatja meg. Érdemes azonban megemlíteni, hogy a játék nem tartalmaz loot boxokat vagy véletlenszerű jutalmakat - mindig tudni fogjuk, hogy éppen milyen újdonság feloldásáért dolgozunk. Hatalmas bónusz, hogy egy megvásárolt battle pass mindörökké a miénk marad, azt a rendszer sosem veszi el tőlünk, ráadásul ha úgy tartja kedvünk, megvásárolhatjuk és aktiválhatjuk a korábbi szezonok bérleteit is, hogy azokon utólag dolgozva sose maradjunk le a legjobb jutalmakról. Ezek mellett rengeteg ingyenes extra is vár ránk - a trailereken bemutatott szamurájpáncél például egy játékon belüli eseménysorozat ingyenesen elérhető jutalma lesz.

Örülhetnek azok is, akik csak most ismerkednek a Halo-játékokkal, bemutatkozott ugyanis az Academy, amely az első állomás lesz a multiplayeres karrierünk során. Itt egy komplett oktatómód és többféle tréningpálya segíti majd a belerázódást. A játék ezen felül támogatja majd a botokat is, így azok is megtalálhatják a számításukat, akik csak könnyedebb kihívásra vágynak. Ezen felül visszatér a Theater és a Forge is, vagyis rengeteg őrült videóra és fantasztikus pályára számíthatunk a játékosközösség jóvoltából.

A Halo: Infinite az idei év végén érkezik PC-re, Xbox One-ra és Xbox Series X/S-re. A játék teljes cross-play és cross-progression támogatást kap, vagyis platformtól függetlenül bármikor, bárkivel felvehetjük majd a harcot.

Idén is van E3-as aloldalunk, kövessétek velünk a legfrissebb fejleményeket!

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...