Visszatér a PlayStation Store-ba a Cyberpunk 2077

Úgy néz ki, közel 180 napos kényszerpihenő után június utolsó napjaiban végre valahára visszatérhet a PlayStaion Store digitális polcaira a Cyberpunk 2077 - derült ki a CD Projekt RED legutóbbi nyilatkozatából.
  • Írta: Baloo

Kommentek

#51
#48: Na látod, ezért nem is kellesz ide. Egyetlen egy értelmes kommented sincsen, csak ha valakit fikázni kell. Eljátszod a hattyú halálát a mérgezett fórumról, amit csupa rosszindulatból teleírok, amikor van egy fél óra kajaszünetem a melóban...

Figyelj ide, te művelt és okos ember. Mi itt játékokról beszélgetünk, te meg rólunk. De ha neked szabad, akkor már nekem is. Az egyetlen egy aki playstation fóbiás és kezeltetnie kéne magát az te vagy és amit csinálsz az semmi más, csak vergődés. Baj van a fejedban, haver. Be akarod tiltani a neked nem tetsző kommenteket? Rajta, tiltasd be. Meg az Ooorky, meg már mindenki hülye, csak te vagy egyedül normális mi? Meg mindazok, akik azt hiszik a playstation-re, hogy valami szent ereklye a szektában és a rá való játékok meg mind hibátlanok, nem úgy, mint a neked nem tetsző másik játékok, meg a gagyi microsoft gagyi show-ja az összes cuccal együtt.

Bohóc vagy. Rossz szót nem szóltam sem a GoT-ra, sem a Ratchet-re, sem a Returnal-ra, sem még b+ 2500 másik játékra sem a hátrányos helyzetű platformodról és te dumálsz rólam? És én miért nem sírok miatta, mint egy kislány?

Ha aklarsz lekoccolsz, nekem mindegy. Szevasz Boris 72. Egy trollal kevesebb legalább. Ha meg maradsz, akkor meg Isten hozott az interneten.
#50
#48: Amennyi érdeme van a GoT-nak pont annyi durva negatívuma is van...
#49
#43: Aki szeri t a GoT a király na ott is vannak bajok rendesen. Nem elég hogy untam mert nagyjából annyi értelme van az openworldnek hogy akárcsak a cp77-ben húzzák az időt a mászkálással küldetések között, a legalja számomra amikor térdig érő szarban felakad a hős és csak kijelölt helyet mászhat ha pedig az nincs kerülhetsz. Az AI pedig ami képes arra hogy miközben üldöz téged 1 méterre tőled megálljon megforduljon és elkezdjen visszasétálni a táborba mintha mi se történt volna te meg hátulról levághatod fejbenyilazhatod, na az a játékvilág szégyene 2020-ban...Az a játék isbrutális szemellenzővel van kezelve.
#48
#43: "mint a Halo Infinite esetén. HFW tetszik, mert 20 méterre köd van és semmit nem látsz, de a Halo-ban meg 6-8 km-re ellátni és penge éles + 4K 60 fps a kép: Halo szar. Hát nem? De."

MUHAHAHA :D
Te jószagú atyaúristen. Te blogokat írsz a szánt szándékkal megszépített game trailerekben alkalmazott effektekről és a hibáikról, legyen akár olyan jelentéktelen, mint például az egyik szereplő homlokának szélén teljesen irreálisan megcsillanó, a háttérben feltűnő pici kék fényforrás tükröződése, de a view distance-szal magyarázod, hogy miért nem kellene sz@rozni a Halo Infinite-et a Forbidden Westtel párba állítva. OMFG. Te tényleg teljesen hülye és vak vagy a játékokhoz és valami elképesztő - ténylegesen kezelésre szoruló -.PlayStation fóbiában szenvedsz.
Ezért sem tudod észrevenni, hogy a Ghost of Tsushimának mik az értékei és miért teljesen abszurd és röhejes, amikor egy pályarész kötöttségét hozod fel érvnek amellett, hogy persze ez a Sony ex is csak egy túlértékelt fos. Mert mi más is lenne, nem igaz?

Sajnos újabban teljesen elvesztetted a kontrollt, telehányod a topikokat az arroganciával és rosszindulattal fűtött téveszméiddel, amiket a betegségedből kifolyólag kreálsz. (Amihez btw a veled egy cipőben járó szintén beteg alteregód, Ooorky asszisztál, na ő se piskóta, hanem ugyanúgy beteg) Most is mindenhol tiéd volt az utolsó komment. Sikeresen megmérgezted a kommentszekciót, Smith ügynök.

Ténylegesen mentális beteg emberek által "dominált" fórumra én nem vagyok kíváncsi, szóval nyugi, rám nem kell többet habzó szájjal fröcsögnöd, tartogathatod a többi PS-es helikopterre, de sokkal inkább egy ápolóval kellene ezt tedd a jövőben...
Sikeres terápiát kívánok.
#47
#46: No te vagy az érem másik fele akiről Neo írt. :D
#46
Gondolom a harmath gyenge AI nem lesz újra írva, és eddig nem működő 20-30 skill-el mit kezdenek + az élettelenséggel ami a játékot jellemzi a játékot, ezt elcseszték de nagyon.
Nem hinném, hogy változtat a helyzeten az utólagos fércelés, mert a nagy ígéretek elmaradtak amiről áradozott a stúdió átbaxtak X mennyiségű játékost.
Nekem elég volt amit a spanomnál láttam + amit a játékról elmondott.
Az biztos ,hogy még ingyen sem kellene ezek után, hazug seggfejeknek nem jár egy fillér sem a részemről.
#45
#44: Pláne látatlanba....
#44
#42: Látatlanba fikázok???? :D
Vedd már le a mérhetetlen szemellenzőt hol volt itt fikázás????
#43
#42: "A sony exkluzív open worldökben érdekes módon senki sem említi meg, hogy feleennyi élet nincs bennük."

Ott a GoT, ami minden szempontból konfekciójáték és hiába vagy ninja szamuráj jedi, egy fél méteres magas szintkülönbségről csak ott lehet lemenni, ahol a készítők gondolták. Na az a játék szerintük király, de ha a CP2077 nem fut PS4-en, akkor egyből szar az open world és nincsen benne élet. Hát ez ilyen érdekes. Ott mindig kettős a mérce, nem érdemes a legtöbbnek kvázi semmit elhinni. Ugyan úgy, mint a Halo Infinite esetén. HFW tetszik, mert 20 méterre köd van és semmit nem látsz, de a Halo-ban meg 6-8 km-re ellátni és penge éles + 4K 60 fps a kép: Halo szar. Hát nem? De.
#42
#36: Attól még benne van, hogy a rendőrök másként viselkednek pl. a a city centerben. Rögtön sok van belőlük és felszólítanak, hogy takarodj el, ha közel mész hozzájuk. Próbálj meg valakit agyon lőni a city centerben, rögtön spawnolnak a rendőrök (ami béna, nem tudom, hogy patchekben javították-e, elvileg igen, de nem számottevően). Ha viszont Pacificában teszed meg ugyanezt, nem jönnek a rendőrök. A többi nettó hülyeség. Ez olyan, mintha a GTA-t hasonlítanád külön autós szimulátorhoz, sims-hez és counter strikehoz, aztán sírnál, hogy minden kategóriában alulmarad, a többi erényét meg le se szarnád. Szóval szerintem aki itt elfogult az nem én vagyok! Akció rpg kategóriában igeneis nagyon jó ez a játék. Nézd meg a leet tesztet, ahol rendesen kijátszották a játékot :) Ahogy Neotechtr is említette, számomra eddigi legjobb open world játék a mafia 1 volt, aminek a remakeje is nagyot ütött nálam. Hú de rossz volt az open world élmény, mégis ezerszer jobb, mint a gta 3. A sony exkluzív open worldökben érdekes módon senki sem említi meg, hogy feleennyi élet nincs bennük.

#38.Az autózást elvileg javították, alapból hasonló volt, mint a gta reduxban. Coyoteal kell csapatni és jó vagy. Meg úgy egyáltalán fórumon kell érdeklődni, mielőtt látatlanba fikázol.
#41
#40: A New Vegas-ról is az elmúlt években derült ki milyen szinten volt anno megcsinálva és milyen szinten kellett baltával szétfaragni, hogy beleférjen a prevgen konzolok (főleg x360) memóriájába, mert a bethesda kötötte az ebet a karóhoz.

Pl. anno a készítők csak 1 db töltőképernyőt akartak, amikor a játékos átlép az open world és New Vegas városa között, minden más egyetlen egybefüggő terület lett volna.
Ehhez képest csak a város szét lett faragva 5 felé ezzel rengeteg quest-et kidobva az ablakon.
Ahogy a város külső területein lebzselő menekültáradat is leapadt vagy 10 főre...

Van egy olyan érzésem, hogy CP '77-nél is ezért ilyen a nem létező körözési rendszer stb...
#40
#39: Az is tagadhatatlan hogy valóban sok dolog jó benne. Kifejezetten élveztem hogy még a mellékes küldetések is olyan szinten mozognak mint más játékban maga a fó vonal. A sok helyrn aprólékos kidolgozottság is brutális, a látvány pedig odabasz bármit az openworldök között. Csak ennek még kellett volna vagy egy év hogy elkészüljön és nem a bugok miatt az pont nem érdekel egy ilyen kaliberű pakknál.
Mindegy azelső végigtolásom 100 óra fölött ment. De a másodikra várok vagy egy évet hogy fejlódj{n a stuff remélem befejezik és nem bugreszelésben merül ki a fixálás meg abban hogy az előző generáció alapgépeire próbálják valahogy rámekkelni...
#39
#38: "olyanok mint amit leírtál csak az ellenkező oldalon"

Hát biztos. Én már sokszor voltam cyberpunk védő force-nak nevezve csak amiatt, mert nem fikázom a játékot. Minden esetre szerintem, sem közelíti meg a Witcher 3-at (sem a 2-t, sem az 1-et, ha már itt tartunk), de van benne sok jó dolog, amit csak a játékosok látnak. Nyilván nem lesz róla szó, mert az újságírók is csak melóznak 3 műszakban és hétvégén is mostoha körülmények között, úgyhogy bármikor a 2077-ről kell cikket írni, előveszik az előre megírt cikkeket attól függetlenül, hogy miről van szó (pl PC Gaming Show már előre unalmas, mert sok duma lesz, CP szar, mert szar, PS ex jó, mert jó, stb). De egyikben sem lehet olvasni, hogy az ellenfelek, ha nem veszik észre a fekvő társukat, akkor elesnek benne (bár a sajtó ezt a Resi 2 remake-nél sem vette észre), vagy arról, hogy az egymilliárd konfekcióküldetést végig lehet lopakodni, végig lehet hackelni, vagy gyilkolni és ebből milyen sztorik alakulnak. Vagy hogy esetenként egy "alibi töltelék" helyen lehet találni receptet, amivel 70 páncélt adó modot tudsz majd kraftolni azokban az időkben, amikor a 30-as páncél a lila...

Mindegy, felesleges szócséplés az egész. Rendőrökön is már a Watch Dogs 1 idejében is lovagolt a GTA elit, hogy vizen nem tudnak üldözni, de szar... Csak azt felejtették el, hogy míg a GTA játékoknak ad hoc semmi értelme nincsen csak az, hogy akik gyűlölik a videojátékokat ott el tudnak baszakodni naphosszat a nagy büdös semmivel, addig a WD-nak nem az volt a lényege, hogy ha gyorsan mész és elütsz véletlenül egy rendőrt, akkor 10 perc menekülés és harc után mindenképp kinyírjanak.

Nem tudom, hogy ez mennyire adja át, amit gondolok, de a CP2077 nem GTA, nem mégrosszabb RDR2 és nem is akart volna soha olyan lenni, még akkor sem, ha nem félkészen jelenik meg.
#38
#37: A Mafia egy idestova majdnem 20 éves cucc amiben ha nem is tudsz mit csinálni legalább a forgalom és az ótókázás működött rendőröstül mindenestül így volt értelme is. Cp77-ben konkrétan abszolút nem működik. A fizika elmegy, a forgalom segg, rendőrség mint olyan nincs forgalomban ami már önmagában is nevetséges, ehhez jönnek a bugok nagymennyiségben és a következetlenségek amiktől a CP77-ben az autókázás nem több mint egy abszolút felesleges időhúzás a küldetések között. Még egy nyamvadt autós üldözésre sem futja a küldetéselemeken kívül. Tökéletesen bemutatja az autós rész a játék helyzetét amit lent taglaltam az óvodás példával. Ott a rengeteg autó amik ráadásul belül iszonyatosan hangulatosan ki vannak dolgozva mármár autószimeket megszégyenítő belsővel. De mindez mire jó a játékban? Semmire az időhúzáson kívül hogy openworldnek eladható legyen a cucc.

Sok a hater aki szarozza a játékot és marhaságokat is belesző csak hogy fikázza a stuffot nem tagadás. De a játéknak bizony komoly problémái vannak amiket teljesen jogos kritizálni viszont ha ezt valaki megteszi rögtön nekiesnek szemellenzővel páran. Na ők pontosan olyanok mint amit leírtál csak az ellenkező oldalon.
#37
#34: A-ból B-be menés és open world, meg hogy kell-e.

Well, én is csak azt szoktam csinálni egy feleslegesen open world játékban, de nem ez az első ilyen cucc, ott van pl a Mafia 1-2 (többek között). Ezekben sem volt semmi a városban, mégsem lehet rá azt mondani, hogy feleslegesen open world. Mi több, ez a legértelmetlenebb dolog, mert egy városban való közlekedés nem tudom hogyan lenne jobb, ha COD szintű csőpályák lennének benne...

Különben meg lenyűgöző a CP téma. Van a sok hater, akik magukat abszolút normálisnak tartják, de ha valakinek meg tetszik a cucc, azt egyből hülyének. Semmivel sem különb, mint a pride-os hozzáállás. Közben meg videojátékról beszélünk és sokan már fél éve arra tették fel az életüket, hogy azoknak, akiknek tetszik benne valami elmagyarázzák, hogy nem szabad tetszenie semminek, mert átvágták őket a reklámban.

Jaj Istenkém...
#36
#33: Azt se tudod mit gagyogsz :) Amit Fanboi mond, hogy van ahol korruptabbaknak, máshol szigorúbbnak kellett volna lenniük az nem egyenlő a bugokkal ahol egy csúnya nézés miatt agyonlőnek ,és azthiszed ez a beígért gameplay feature. Ez bug, értsd már meg, hiába magyarázod bele a kis fejecskéd szüleményeit. De ha te bele tudod élni magad így,az jó meg minden, csak ne magyarázd az igét,fogadd el a dolgokat. Ha szidják hogy ratyi az rpg része a játéknak ,egyből azt mondanád ,,de hát ez nem rpg", ha szidnák az akció részét, azt mondanád ,,de hát nem az a lényeg, ez egy rpg". Ha keresztülmegyek egy zárt ajtón, az meg cyberpunk univerzum alapképesség neked, ugye? Részecskékre bontottam a fizikai testem és átteleportáltam az ajtón, nem bug..
#35
#34: Pontosan erről besz~lek.

Bitchka: nem nincs benne.
#34
#33: “Menteam A-ból B-be”

Itt van a kutya elásva, ehhez nem kell OV. Szerintem a legtöbben pont azt kifogásolják hogy ha mész küldetésről küldetésre akkor minden fasza , csak akkor lett volna ilyen, és mondták volna hogy a környezet csak “körítés”.
#33
#32: Konkrétan benne van a játékban, hogy máshogy reagálnak a rendőrök a különböző városrészekben. Rögtön az elején feltűnik már amikor a city center megnyílik. Nekem is feltűntek a bugoló járókelők, de nem figyeltem, hogy miről beszélnek, vagy csak szimplán nem emlékszem rá, mert nem érdekel. Menteam A-ból B-b. Remélem, hogy majd fejlesztenek a diverzitáson, a járókelők béna reakcióin már nem hiszem, pedig az szerintem fontosabb lenne.
#32
#31: Gyakorlati példát akarsz? Tessék leírok párat de érzem hogy teljesen feleslegesen mert brutális szemellenzővel viseltetsz a játék iránt ez már nem kérdéses.
Rendőrség. Egy dolog hogy idióták és melléd spawnolnak kőrözési rendszer gyakorlatilag nincs. Persze kinek hiányzik. Nos megsúgom hogy a gyűjtői kézikönyvben mert képzeld a játékért annyira odáig voltam meg vissza hogy gyüjtőit szereztem hosszú oldalakon át ecsetelik azt hogy a különböző városrészeknek mik a jellegzetességei kiemelve azt hogy hol és hogyan reagálnak a rendőri erők a jelenlétünkre eképp vannak olyan városrészek ahol teljesen korruptak és azt is leszarják ha az orruk elött ölsz meg valakit miközben egyes városrészekben ha csak közelítesz feléjük fegyvert rántanak. Íme egy komplett példa arra ami a játék megjelenése elött jóval elöbb megíródott kis kézikönyvben benne van, ami meg is lett ígérve és gyakorlatilag ebből semmi nem került bele a játékba maximum annyi hogy a lezárt részeken szigorú a rendőr.
Egyébként nem beszéltem rébuszokban lentebb is dobtam példát például a házunk lakásunk közelében a kis kifőzdéknél mindig mindenkor ugyan ott ücsörgő ugyan arról beszélő NPC-kről. Kismillió példát sorolhatnék, de úgy érzem felesleges. Akinek 10 óra alatt nem tűnt fel hogy mennyi minden van félkész hiányos állapotban az még 100000 óra után sem fogja beismerni a játék hibáit.