Sugárkövetéses hangzást kap a Forza Horizon 5

Ki mondta, hogy csak az árnyékok és a tükröződések húzhatnak hasznot a ray tracingből? A Forza Horizon 5 nagy előrelépést tesz az audiotechnika terén, hála a sugárkövetéses hangeffekteknek.
  • Írta: szlav

Kommentek

#11
#10
Milyen fejhallgato kell ehhez hogy hallj mindent amirol szo volt? Barmilyen jo vagy kell hozza hasonllo mint ami a sony-nak van a pulze?
#9
Szerintem meg bőven elég előrelépés lenne, ha hagynák a felhasználót, hogy akár 0-ig vigye az audio-t, ésne csak 1-ig lehessen...
valami idióta streamer móddal lehet csak némítani pl zenéket a 4-ben, mi ez emberek!?
#8
Kb. erre volt jó az A3D és az EAX, mielőtt a Microsoft kinyarta a hardware accelerated sound-ot. Jó, hogy így kb 15 évvel később visszaevickélünk hozzá.
#7
#2: Már nagyon elegem volt a jobb kormányos világból. Plusz a szmog fedte városok se hiányoznak. Szóval szerintem jó lesz Mexikó is. De majd a TDU SC lehet az ázsiai helyszínre vágyók játéka. :)
#6
#2: Nézd meg a Motorstormot. Csak jó kezekbe kell adni, és minden változatos lehet.
#5
#2: Tducs lessz a te játékod... Hongkong elég nagy játszóteret fog adni. ;)
#4
Szerintem igen változatos helyszíneket fog tartalmazni ez a rész is! Számomra egy neonfényes város lenne hányinger! :)
#3
#2: Csá nálad már ott a játék?
#2
Japánba kellett volna vinni, ez a helyszín unalmas.
#1
Végre