Újabb játékok kaptak AMD FSR-támogatást

Lassan már több mint egy hónapja annak, hogy elrajtolt az AMD DLSS-kihívója, a FidelityFX Super Resolution, amit mostantól nem csak újabb játékok támogatnak, de integrálták a Unitybe és az Unreal Engine 4-be is.
  • Írta: Baloo

Kommentek

#3
Evil Genius 2-nél próbáltam ki a kíváncsiság kedvéért.
2K-s felbontással. Nvidia 1070-el.
Plusz 20Fps volt a különbség.
Nagyon ígéretes.
#2
#1: Jep. Szerintem egyébként nincs behozhatatlan előnye a DLSS-nek, relatíve új az is, hiszen a legelején egy jó ideig szinte teljesen használhatatlan volt. Az pedig külön jó hír, hogy nem egy szigorúan AMD hardverhez kötött, specifikus technológiáról beszélünk hanem egy, szinte bárki számára elérhető opcióról - természetesen majd ahogy bővül a játékok listája.
#1
Hiába rugózik a média nagy része azon, hogy a DLSS jobb, szerintem azért ez a funkció egy igen jó dolog akkor is. Csak privát tipp, de szerintem rengetegen vannak, akik a reklámok miatt megvették a 4K TV-t, monitort, stb-t és utána jöttek rá, hogy nem néz ki jól kisebb felbontásban, natívban pedig nem fut jól a cucc. Ilyen esetekre egy nagyon jó kis funkció ez az FSR is.