Nem lesz mikrotranzakció az új Dead Space-ben

Tegnap este az EA Play Live-on megtörtént a sokat pletykált és egyben várva-várt bejelentés: hivatalosan is készül a Dead Space-remake. Az újrázással kapcsolatban a fejlesztők pedig már most leszögeztek egy fontos dolgot.

A szivárgások miatt nem lett a tegnap este legnagyobb meglepetése a Dead Space remake-jének bejelentése, de azért így is nagyon örültünk, amikor újra megláttuk az ikonikus nekromorfok körvonalait, az USG Ishimura folyosóit és persze kedvenc mérnökünket, Isaac Clarke-ot. Sajnos az új teaser ellenére sem derült ki sok minden az újrahangolt felvonásról, de az EA Motive egyik producere már most szeretett volna tisztázni egy fontos dolgot.

Phil Ducharme ugyanis az IGN-nek adott interjúban elmondta, hogy már most biztos, hogy semmiféle mikrotranzakciót nem raknak a Dead Space-remake-be. Állítása szerint tanultak a Dead Space 3 hibáiból, és nem akarják azokat megismételni, ezért amennyire csak lehet, igyekeznek hűen visszaadni az első rész élményét.

Az új Dead Space teljesen az alapjaitól lesz felépítve a Frostbite engine segítségével, kizárólag PC-re, Xbox Series X/S-re és PlayStation 5-re. Ennek következtében pedig nem csak sokkal élethűbbek lesznek az animációk, a látvány és a hangzás, de az új konzolok SSD-jének köszönhetően töltőképernyőkkel sem fogunk találkozni. 

6 komment - szólj hozzá!