Mit tud a The Coalition az Unreal Engine 5-tel?

A The Coalition is beugrott egy órás prezentációval az idei Game Developers Conference-re, amelynek két techdemó is részét képezte. Ezekben az Unreal Engine 5 adta lehetőségeket illusztrálják.

A múlt héten megtartott Game Developers Conference-en a Gears 5 mögött álló The Coalition is részt vett (a teljes prezentációjukat erre nézhetitek meg), méghozzá két, az Unreal Engine 5 lehetőségeit kiaknázó technikai demóval. Az Unreal Engine 5 tavaly PlayStation 5-ön futva mutatkozott be, a The Coalition pedig az Xbox Series X-en renderelte a demóját, amit a grafikus motor korai hozzáférésű változatával készítettek.

Az első demó, ami az Alpha Point nevet viseli, a környezetre fókuszál. Sziklaformációkat, romos templombelsőket és egy fénylő ereklyét tárnak elénk, amelyek a valós idejű fénykezelést és tükröződéseket hivatottak prezentálni – ezekért a Lumen technológia felel.

A második videóban egy statikus karaktermodellt láthatunk, megannyi apró részlettel felvértezve: a teste 160 ezer háromszögből áll, az arca 31 ezerből, míg a szakáll-haj-szemöldök kombó 3,5 millióból. Az Unreal Engine 5 Nanite technológiájának hála nagy részletgazdaság érhető el, ez a demó ezt illusztrálja.


Azt talán mondani sem kell (hiszen a videókon is ott virít nagy betűkkel), hogy ezek a techdemók pusztán prezentációs céllal készültek, nem egy fejlesztés alatt lévő játékból származnak, szóval ez alapján még ne kezdjünk találgatni, hogy mire készül a The Coalition.

0 komment - szólj hozzá!