Ghost of Tsushima - képeken is gyönyörű Iki szigete

Hamarosan újra magunkra ölthetjük a szamurájpáncélt a Ghost of Thushima: Director's Cutban, ahol ezúttal Tsushima mellett Iki szigetére is ellátogathatunk majd. Az utóbbiról érkezett most egy pár festői screenshot.
  • Írta: Baloo

Kommentek

#22
#1: Nekem nagyon tetszett a játék. Akkor hagytam abba amikor jött a hír a bővített kiadásáról. Ha megjelenik folytatom majd.. .
#21
#16: Jó lesz az majd egy év múlva ujrakiadas után.
#20
#18: Most visszaolvastam, tényleg volt ilyen. Az mondjuk nem én voltam és azt hittem azért sírnak, mert újra meg kell venni náluk a játékokat minden évben, erre az első komment amit elolvasok CP. Mondjuk ez is jellemző.
#19
#17: Nem hosszú, de elég jó rész van közben, úgyhogy megérheti ránézni (már ha a Voodoo Boys-ra gondolsz).
#18
#16: Már ne is haragudj, de egy ilyen után “úgy látszik a ps parasztok képességét meghaladja egy google keresés” nem értem miért TE vagy meglepve.

A CP-t meg nem maga a játék miatt hoztam fel, hanem mert nekem a cyberpunk-ról tényleg ez a könyv az első ami beugrik, és szerintem érdemes elolvasni , arra akartam példát hogy ha “tanítani” akarod a népet, nem biztos hogy ez a stílus a legcélravezetőbb.
#17
#16: Azt is be kéne már fejezni, de rohadtul nem akarok a fekáknak dolgozni.
#16
#15: Megint a PS-esek és megint a CP. Zseniális... Minden esetre tegnap előtt mentem egy kicsit benne (mármint nem a PS-ben, hanem a CP-ben) és már nincs rosszabb állapotban, mint bármelyik nyugati játék.
#15
#12: Na jó, de ha így adod elő az nem biztos hogy azt a hatást éri el hogy majd mindenki rohan tájékozódni. ( Ja, és persze az is evidens ugye hogy mindenki képben van a történelemmel , a Japán - Orosz háborúval is, kivéve a PS-eseket, mert azok még EHHEZ IS hülyék ) A cyberpunk-ról nekem pl. a Neuromancer című könyv , meg az az alapján készült játék ( még C64-en játszottam vele, nem mai darab ) ugrik be elsőre, de ha a CP77-hez beírom hogy “inkább olvassátok el ezt minthogy ezzel a fos játékkal játszotok” nem hiszem hogy mindenki rohant volna a könyvesboltba…..
#14
#11: A Mad Max-ben és a Days Gone-ban nekem pl speciel nagyon tetszett a gyűjtögetés. Ubisoft játékokban már neki se állok, csak ha beletenyerelek de a gyűjtögetést is lehet minőségin csinálni. A fentebbi két játékban pl előszeretettel nézegettem a gyűjthető képeket és olvastam a megjegyzéseket a hátulján mindegyiknek.
#13
#12: Olyan dolgot illetsz nem jogosan lekezelő szavakkal, ami téged speciel nem érdekel de másnak akár a kedvence is lehet. Ez nem hiszti, hanem színtiszta bunkóság részedről.
#12
#11: Provokációnak nem mondanám, inkább abban reménykedtem hátha páran tanulnak valamit rákeresve miről van szó, főleg, hogy Tsushimáról nekem tényleg a csata ugrik be, helyette jött a szokásos hiszti.

Btw. ha valakinek van rá ideje, egy qva jó összefoglaló arról amit az oroszok összebalfaxkodtak akkor:
https://www.youtube.com/watch?v=9Mdi_Fh9_Ag
https://www.youtube.com/watch?v=BXpj6nK5ylo
#11
Szerintem egy OW játéknál óhatatlanul előjönnek időhúzó / gyűjtögetős , unalmasabb , önismétlő részek. Nem mondom hogy másnál nem, de egy OW játéknál méginkább csak meg kell tölteni a térképet, és képtelenség hogy minden tennivaló szuper egyedi, és halálosan izgalmas legyen. Azért hogy ez a játék egy “gagyi AC klón” szerintem inkább provokáló megjegyzés volt mint hogy komolyan vehesse az ember. Persze nem egy “feledhetetlen mestermű” sem, de egy jó játék, A látványvilág meg ( művészeti szempontból ) nagyon rendben van.
#9
#6: "mert az AC játékok sztorija a nullával egyenlő." Ezt azért nem mondanám mert a Desmond, szálak igen is jók voltak sztoriban de még a Black Flag is. A 2.rész mai napig megállja a helyét. Én tavaly megvettem gyűjtői kiadásba a Tsushimát mert engem alapból vonz ez a Japán szamurájos korszak. Én inkább azt mondanám hogy a Ghost of Tsushima egy Sony minőségű AC játék lett. Ahol gyönyörű, szép a grafika, iszonyastosan jó a harcrendszer benne főleg a kardpárbajok és a sztori sem gyenge. A rajongóknak nagy vágyuk volt hogy az Ubiék csináljanak egy szamurájos AC játékot, és nem lett belőle semmi. A Sucker Punch meg úgy volt vele ha az ubi nem csinálja meg akkor majd ők és jól is tették.:) Maga a gameplay szerintem nagyon jó lett de miután kimaxoltam a sziget alsó részét majd jött a középső része olyan érzésem volt mintha elölről kezdtem volna az egészet. Megint kergetnem kellett rókákat,madarakat, gyűjtsem össze a kardokat,ruhákat, fejpántokat. Mellékküldetések nem voltak rosszak abból is a Lady Masako sztorija volt a legjobb. De a fejlesztőket nem hibáztatom mert rengeteg sandbox játék készütl már el és nagyon nehéz lenne már mit kitalálni. Ugye adott a főküldetés, mellékküldetés, minijátékok, megbízások, kövesd ezt kövesd azt, segíts ennek segíts annak. gyűjtsd be ezt azt stb. .. De PS5re is befogom majd szerezni a játékot mert idén sajnos már alig fognak jönni jó játékok. Amik érdkelnek az a Kena ami most csúszni fog egy hónapot, Far Cry 6, és Dying Light 2.
#8
#6: Amúgy érdemes utánézni/olvasni a csatának, főleg orosz szemszögből, az volt az utolsó előtti szög a cárok koporsójában és az első alkalom amikor egy európai birodalmat legyőzött egy ázsiai ország.
#7
#5: Ha nem lennél igénytelen nem lenne ps-ed.
Wait, nekem is van egy...
#5
#4: Szerintem senkinek sem az asszociációval volt a probléma, hanem azzal, hogy legagyiztál egy játékot, amivel sanszosan soha nem játszottál. Én sem, épp ezért nem is mondok rá semmit, az AC párhuzam mondjuk számomra is egyértelmű, de mivel én azokkal is elvagyok, így ez nekem pont nem negatívum. Persze tudom, igénytelen vagyok.
#4
Battle of Tsushima néven elhíresült történelmi csatára próbáltam utalni (ami a névről nekem beugrik), de úgy látszik a ps parasztok képességét meghaladja egy google keresés...
#3
#1: Édes, édes master race könnyek...