Xbox Series-kiadást kapott a Hellblade

  • Írta: gorien
  • 2021. augusztus 10.
  • Letöltés
Link másolása
Az Xbox Series X- és Xbox Series S-tulajok tegnap óta megszépített formában is végigélhetik a pszichózisban szenvedő Senua érzelmekben gazdag kalandját a Hellblade: Senua's Sacrifice-ban.

A Ninja Theory 2017-ben hozta el nekünk Senua első kalandját a Hellblade: Senua's Sacrifice képében, amelyet már 6,3 millió játékos tudhat a magáénak. Míg a folytatásra várunk (aminek egyébként jól halad a fejlesztése), az újgenerációs Xbox-konzolok tulajdonosainak lehetősége nyílik kicsinosított formában is átélni a pszichózisos kelta lány történetét, hiszen tegnap megjelent a next-gen update.

Az update az általános gyakorlathoz híven ingyenesen jár azoknak, akik Xbox One-on már rendelkeznek a játékkal. Az újgenerációs változat többféle grafikai módot is lehetővé tesz: akár Xbox Series X-szel, akár Series S-szel játsszunk, a ray tracing csakis az Enriched módban válik elérhetővé, ami 30 fps-t tud biztosítani.

Series X-en választhatunk a Performance mód (1080p/120 Hz) és a Resolution mód (4K/60 fps) között, míg ugyanezen beállítások a kistestvéren 60 fps-sel futó Full HD felbontást, illetve 30 fps-sel futó 1440p-s felbontást jelentenek.

A fejlesztők elmondása szerint más konzolokra jelenleg nincs tervben hasonló next-gen update, de PC-re várható, igaz, ennek a megjelenési dátumát nem árulták el. A fejlesztésbe a Switch-változatért is felelős QLOC is besegít, így a Hellblade II munkálatait a feljavított kiadások nem hátráltatják.

36.
36.
delphijos
#34: Mondjuk annyi operátor van mint a szemét, nagyon mindenkitől eltérő újat meg 300 féle fegyvert szerintem elég irreális várni.
35.
35.
#33: Nem tudom miért tudok még mindig csalódni az ubiban, de a Fenyx miatt sikerült. Nem az, hogy nem tudnak jó játékot készíteni, hanem egyszerűen nem akarnak.
25.
25.
adamsfamily
#24: A 3. Far Cry szerintem még nem volt olyan rossz konzolon.Emlékszem,hogy még 360-on játszottam ki.
De abban egyetértek,hogy a megjelenési árat nem érik meg.A régi Ubi játékokért még szívesen adtam pénzt,mert minőségiek voltak,de mostanra nagyon elmentek abba az irányba,hogy minél több lóvét keressenek és lehetőleg ne nagyon kelljen fejleszteni,vagy hozzányúlni a játékhoz.
Az AC széria szerintem egy jó példa,mert azt majdnem kinyírták,aztán most megint ugyanaz a copy-paste megy.
24.
24.
kryszisz
#23: Én az FC4-et pörgetem épp, de csak módjával. Rájöttem, hogy Ubi címet csak 2-3 óra erejéig kell nyomni maximum egy huzamban, és akkor nem kap csömört tőle az ember. Amúgy csak a heavy ellenfelek ilyen bullet sponge-ok (na meg a honey badger, hogy rohadjon meg), a sima katonák halnak kb. akkor is, ha mellélő az ember. Viszont a kontrolleres irányítást valahogy nem sikerült szerintem annyira jól implementálni (ahogy a 3-ban sem), jó lett volna, ha a sensitivity-t lehet külön állítani hipfire és célzás módban, mert így akárhogy állítom az egyik túl gyors lesz, a másik meg túl lassú. A Halo-t Cloudon keresztül, Bluetooth kapcsolattal konkrétan jobban tudom irányítani, mint ezt, ami azért beszédes. De amúgy ilyen kis adagokban elvagyok vele, a Ubinak az a nagy szerencséje, hogy az atmoszférát azért általában piszkosul eltalálja, ez a Himalája setting is nagyon bejön nekem, plusz ahhoz képest, hogy '14-es cím a grafika (főleg a vegetáció) baromi szép. Na meg jól leárazva kell megvenni ezeket, én asszem a 4-5-öt valami 5000 pénzért vettem pár hete. Annyit már azért nem sajnálok érte.
23.
23.
adamsfamily
#19: Nehezen tudom megérteni,hogy a Ubi játékokat miért veszik az emberek.Van egy csomó ismerősöm,aki mondig megveszi és minden alkalommal megmondja,hogy egy szar(pl az új AC).Aztán mennek eladni.
Pár hete kölcsön kaptam a FC5-öt,de egyszerűen nem visz rá a lélek,hogy kijátszam.Nem csak a monotonitása miatt,hanem mert maga a lövöldözés egy rakás szar benne.Például 2 tárat beleeresztek a lángszórós faszi fejébe és nem döglik meg.
22.
22.
kryszisz
#16: Mondjuk a Days Gone szerintem pont rossz példa erre, tök jól kezelte az open worldöt, minden küldetés kapcsolódott a sztorihoz, a gyűjtögetnivalók/táborok száma sem volt 3/m², mint a Ubi játékokban, szerintem 50 óra alatt platináztam is az egészet. Amit mindenképp pozitív OW példának tudnék mondani, és mostanság játszottam, az a Kingdom Come: Deliverance lenne. Na, az képes volt 130 órán keresztül úgy fenttartani az érdeklődésemet, hogy szinte egy percet nem unatkoztam, és ehhez nem kellett teleszarni a pályát mindenféle gyűjtögethető biszbasszal, meg kérdőjelek tengerével. Sokan tanulhatnának a csapattól. De remek példa a Piranha Bites munkássága is, az ő játékaikban mindig öröm a felfedezés, mert nincs a pofádba tolva, hogy "mennyé oda, mert ott majd lesz valami!" Szóval vannak jó, nem unalomba fulladó ow címek, csak sajnos kisebbségben.
21.
21.
Ooorky
#20: Én azt írtam kavicson gyorsul, füves a másik alteregónk volt.
20.
20.
#19: Na és ez nekik egy büszke eredmény? Oké, hogy több tartalmat akarnak a 60 dolláros árba beletuszkolni, hogy a fogyatékos igénytelen játékos származék elmondhassa, hogy nekem legalább 150 órás mega fun kell, hogy odaadjam a pénzem. Utána meg végigviszi szépen ca. 20%, mert olyan jó a cucc és egyben olyan unalmas is, hogy a többi 80% inkább elment és ültetett egy fát, hogy több oxigén legyen a bolygón. Well shit, jó játék... De inkább már várják a következő LGTVFHD+ részt belőle.

Te, amikor tegnap kiszívtad a vérem azzal, hogy az autók nem lassulnak a füvön, akkor azon gondolkodtam, hogy miért nem jött senki azt mondani, hogy mi egy személy vagyunk több álnéven? Csak kérdem? :) lol
19.
19.
Ooorky
#18: 3-4 éve nyilatkozta egy Ubisoft-os fejes, hogy a játékaik ~20%-át szokták végigjátszani.
Gondolom azóta az openworld mániájuknak hála ez még jobban lecsökkent.
Legtöbb játékos minden csillogó takonyra rácsap, aztán addig tolja amíg ki nem jön a következő.
18.
18.
#17: Nem az, hanem jellemzően vannak olyan acsik, hogy "completed the game on normal-standard-easy-akármi difficulty". Nem az acsi gyűjtés, hanem kapsz egyet, ha végigvitted. És a játékok 40-50%-ban van meg a playereknek az a konkrét acsi. Tehát saját steam összehasonlítások szerint most gyorsan:

Resi 3-at végigvitte 57,6% (nekem nincs meg, mert fos a játék)
Metro Exodus végigvárni a tea parti dumálást: 5,8%
Metro Exodus pozitív befejezés: 5,9%
Resi 8 végigvitel: 68%
Wicser 2 végigvitel 22,9%

Stb... lehetne még nézni, de nem is az, hogy elszomorító, hanem felveti a kérdést, hogy mi volt a cél ezen játékok játszásakor és megvásárlásánál...?

17.
17.
adamsfamily
#6: Az achievement-ek nem minden esetben tükrözik,hogy valaki végigvitte-e a játékot,vagy sem.
Mindkét Ori-ban van 1-1 100%-os mentésem,de nincs meg minden Achievement,mert van bennük speedrun,1 élet nehézség,stb.
16.
16.
#11: Igen, jól látod. Nem úgy értem, hogy kifejezetten a Days Gone, vagy hogy rossz lenne, hanem általában a játékok, ezeken belül is a mostani open world játékok tovább vannak nyújtva, mint ami "benne van" - vagyis, amennyi időre lekötné az embert.

Hiába ezer gyűjtenivaló, kaptafa mellékes, kamu fejlesztés meg acsi meg minden, ha ugyan azt kell csinálni, akkor unalmas lesz. A legrosszabb, amikor ezek nélkül a sztorit sem lehet tovább játszani. Most teszem azt, az én egyik kedvencem a Deus Ex Human Revolution. Az egy 40-50 órás játék, tehát legyen 45. Ami a játékban van az arra az időre, főleg első végigjátszásra tényleg leköt és örömmel játszod. De aki végigvitte, az tudja, hogy ha csak 10 órával lett volna hosszabb, akkor már nyögvenyelőssé vált volna. Ki lehetett volna tölteni Ubi fos dolgokkal, meg gyűjtenivalókkal, de a sztori és a játékmenet nem köti le az embert ennél a 45 óránál tovább. Ezt a fejlesztők is tudták, nagyon helyesen. Ugyan úgy, mint pl a Resi Village, ami cirka 10-12 órás és annyi van benne, hogy arra az időre leköt.

Azzal a játékstílussal, mint a Days Gone és barátai az a legnagyobb baj, hogy a legtöbb ow játékot arra a sémára húzzák fel és sokszor az lesz benne 100 órán át, ami az első 1 órában volt. Aztán a 100 órából 10 óra a sztori, a többi meg holt unalmas nulla, vagy mellékes alibi+töltelék tartalom. Ha pl 20 órás lenne a DG, DA:I, stb, akkor lehetne szerintem is jó játék, viszont szerintem nincs olyan jó játék, amit annyira unsz közben, hogy fél év alatt nyögöd végig. No az ilyeneket én is félbehagyom, már ha egyáltalán elkezdem. Két féle gamer van. Az egyik leginkább csak azokat a címeket szereti, amiknek nincs értelmük, a másik inkább azokat, aminek van. Na most egy ilyen mostani ow játék mind a kettőnek meg akar felelni és nem is jók ezért a játékosok nagy részének.
15.
15.
Zuzmo
#8: A D&D: Dark Alliance? Az egy metacritic 53-as játék, hadd ne szívassák már magukat a népek.
12.
12.
JinjeR
"végigélhetik"
Inkább végig szenvedhetik... dög unalmas sz@r!
11.
11.
csoki0619
#9: Sajnos ezt én is észrevettem magamon, nem tudom miért, de rengeteg játékot félbehagyok. Volt olyan játék, amit már erőltettem csak h végigvigyem. Ilyen volt a Days Gone most nem rég, élveztem, tetszett a sztori, mégis legalább fél év kellett h végigvigyem.
Talán ebben az is közrejátszhat, h a játékipar ma már nem tud túl sok újat felmutatni, nagyon sok az egy kaptafa játékmechanika, a játékbeli küldetések java is elég ötlettelen, a sztoriról nem is beszélve. Nálam nem sok játék tudja fenntartani huzamosabb ideig az érdeklődésemet.
9.
9.
kryszisz
#7: Ezt amúgy én sem nagyon értem, emberek megvesznek játékokat (sokszor teljes áron), hogy aztán otthagyják félúton, vagy előbb. Jó, én is hagytam abba játékot, legutóbb pl. a Gothic 4-et, na de azt potom 900 ft-ért vettem, annyira nem volt érvágás. Ettől függetlenül a legtöbb címet amibe belekezdek be is fejezem.
8.
8.
crytek
#7: Most a toltam a Dark Allieance-ot.. ~4% (pontos érték nem vésődött az agyamba) a vége acsi.. Brutális
7.
7.
#6: Egyik játékot sem fejezik be nagyon az emberek, bárminél nézheted az acsikat. Döbbenet egyébként. Nem azt mondom, hogy mindenki vigyen végig mindent, de bármelyik játéknál 40-50% a végigvitel acsi.
6.
6.
crytek
#5: Acsikból kiindulva hiába sikeres a game nem sokat fejezték be...
5.
5.
norbi27
#4: Kár, hogy ez nem exkluzív játék. Ha az lenne, akkor nem szólt volna senki.
Mindegy is, folyamatosan filllérekért osztogatták, aki akarta, már végigvitte. Egyébként pedig megjelenéskor is gyönyörűek voltak a fényeffektek és tükröződések, a vízparti részen többször is csak ámultam-bámultam.
4.
4.
Ooorky
#3: Az exkluzív jó dolog, vagy mégsem?
3.
3.
Raam989
Köszönjük ezt a kedves gesztust az összes ps tulaj nevében. (••),,|,
2.
2.
GemForge
Inkább csak jelzi, hogy mi várható a jövőben. A MS a lépéshátrányát rengeteg pénz befektetésével akarja lefaragni exkluzívok formájában. Ami nem megy séróból azt megoldja pénzzel, ami nem megy pénzzel azt megoldja sok pénzzel... Én spec a kreativitást és az okos húzásokat többre tartom, mint a "megveszlek kilóra" hozzáállást, de kinek mi... Mindenesetre a húzás hatásos lehet. Mármit az exkluzivitás. Ami nem új találmány és mindenki él vele, csak a "jóságos" Ms nem... haha!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...