GC 2021: Traileren a Death Stranding: Director's Cut

  • Írta: Baloo
  • 2021. augusztus 25.
  • Videó
Link másolása
Idén szeptemberben újra Sam Porter Bridges bőrébe bújhatunk, hogy leszállítsunk pár csomagot a Death Stranding kietlen tájain, azonban a játék rendezői változatában erre minden eddiginél több lehetőséget kapunk majd.

A Death Stranding: Director's Cut tartalmas előzetesével zárta a nyitóestéjét a Gamescom, amiből többek között kiderült, hogy milyen újdonságokra számíthatunk majd Hideo Kojima játékának legteljesebb kiadásában.

A PlayStation 5 hardveréhez igazított látvány és teljesítmény mellett sosem látott küldetéseket teljesíthetünk, illetve vadonatúj eszközöket is kapunk majd a a csomagjaink szállításához a Death Stranding rendezői változatában. Határozottan könnyebb lesz eljuttatni a szállítmányt a hátunkra erősíthető jet packszerű szerkezet, valamint a szárazföldön bevethető "csomagágyú" segítségével.

Amennyiben pedig két megrendelés között egy kis kompetitív szórakozásra vágyunk, akkor a versenypályán és a kiképzőközpontban is összemérhetjük a többi játékos eredményeivel a tudásunkat.

A Death Stranding: Director's Cut szeptember 24-én jelenik meg PlayStation 5-re.

Idén is van gamescomos aloldalunk, kövessétek velünk a legfrissebb fejleményeket!

38.
38.
Ooorky
#27: Nem pont te pörögtél a forza horizon hír alatt, hogy bezzeg a ps exkluzívok?
37.
37.
Ooorky
#34: Szépen bepörgött, mint anno a laposföldesek facebook-on XD
35.
35.
Lorthirash
#34: Ezért kellene szerkesztés gomb. :)
34.
34.
#33: A kommentjeidet elnézve úgy látom, hogy

az első 1 soros,
a második 2 soros,
a harmadik 3 soros,
a negyedik meg 5 soros.

Itt valamit nagyon elszámoltál. Amúgy lehet egy kommentbe is írni ennyit, mint ezek összesen.
33.
33.
Lorthirash
#31: Sony címeknél meg úgy általában a nagyobb produktumoknál pc-n vagy xboxon is nagy stúdiók dolgoznak színészeket is bevonnak a munkába, motion capture-t használnak, és még sok ezer dolgot. biztos hogy a kód 10x akkora mint egy mario kart esetében, de lehet hogy keveset mondtam.
Eleve a hardver is sokszor gyengébb, bár attól még lehet komplex egy projekt.
32.
32.
Lorthirash
#26: A kettőnk közül te vagy elvakult nem én, mint mondtam én Pc-n emulátorral játszottam Nintendo-s címeket, és értem hogy miért szerezik őket, ettől függetlenül sosem hasonlítanám össze egy Pc-s vagy egy Sony címmel, mert semmi közük egymáshoz.
31.
31.
Lorthirash
#26: Már ha grafikai kidolgozást megnézzük ott eszméletlen nagy különbségek vannak, és ez csak egy példa a sok közül.
30.
30.
Lorthirash
#26: Fejlesztő vagyok, igaz nem játékfejlesztő, de bőven van rálátásom a témára.
29.
29.
Scat
Már értem, Kodzsima szerint ez miért nem rendezői kiadás.

Gyakorlatilag minimálisra csökkenti a játékban egyrészt a kihívást, másrészt a könnyítésekkel csorbul a narratíva. Hisz a lényeg egy olyan küzdelem megvívása volt, amit először sem Sam, sem a játékos nem akar csinálni, csak szívatásnak tűnik.
De ahogy haladunk, a narratíva rádöbbent a tévedésünkre.

Viszont ezekkel a vásári baromságokkal elveszik a dolog. De az is igaz, hogy így biztos több ember vinné végig, hogy nem lehet leesni egy meredélyről vagy séta helyett ellőhetőek a csomagok a címzetthez.

A versenyzős, lopakodós kiképző pályák elmennek, nincsenek hatással a történetre, bár engem egyik sem érdekel.
28.
28.
Marcus88
#26: Jaja persze ekkora ökörséget állítani.
Az elmúl 5 évben max a Days Gonra lehetett azt mondani,hogy több hibája volt megjelenéskor,na de a többire!
Részemről megjelenéskor TLOU2 42 óra alatt 2 bug GOW 30 óra 1-2 bug.
De a többi játékról sem emlékszem,hogy lett volna cikk,hogy rengeted hibája volt megjelenéskor.
27.
27.
momant
#20: Igen most utánanéztem és valóban , számuk nem sokkal kevesebb , ebben igazad van, de teljesen más a piac más méretûek, kompkexitásúak a játékok. Felejtsük már el ezt a kényszeres hasonlítgatást. Miért nem lehet a mûfajában mindkettõ minõségi? Ahogy elottem is írják , teljesen mas profilú játékok, konzol. Teljesen más a vevõkör is. Semmi baj a mario karttal ,a mûfajában csodálatos valószínû, de ne hasonlitsunk már össze tényleg egy sony exluzívot vele. Teljesen fals az eladási adatokból egy játék minõségére következtetni.
26.
26.
Ooorky
#21: Erre semmi bizonyítékod nincs csak dobálózol elvakultan.

Eleve Nintendo 1st party cím addig nem kerül aranylemezre amíg nincs teljesen bugmentesítve. Ehhez képest a Sony lassan a bethesda-val vetekszik bugosságban (pedig PS2 érában még hónapokig nyúzta 500 belső teszter a kész játékot mielőtt megjelent).

Ráadásul a Nintendo pl. lelőtte és másik csapattal 0-ról újrakezdte 4 év fejlesztés után a Metroid Prime 4-et, mert nem érte el a sztandardjukat a minősége.
Na ilyet se látni másoktól.
25.
25.
szujonor
#24: Hozzáteszem, amúgy is erre vagyok kárhoztatva, mert PC-n van meg.
24.
24.
szujonor
Miért nem lehet elfogadni, hogy egy játék az "elvont gondolkodású" játékosoknak készül? Nagyon vicces, hogy felmálházva lehet levegő-akrobatikázni. A magam részéről maradok az alapverziónál.
23.
23.
Lorthirash
#20: Az a gond tényleg hogy olyan statisztikákkal dobálóztok ahol a sony nincs is jelen, mégis beleveszitek, ez kb olyan mintha azt mondanánk hogy mercedes sokkal több autót legyárt mint a félegyházi pékség.
22.
22.
Lorthirash
#21: és körülbelül 10x annyi munka is van vele.
Ha megnézed a nintendo játékok többségét nagyon egyszerű szinte már bugyuta játékokról beszélhetünk. (pl: Mario Kart)
21.
21.
Lorthirash
#20: Igen csak azt vedd figyelembe hogy egy God of War 10x annyiba kerül mint egy Nintendo játék fejlesztése, hozzátenném nem véletlen.
20.
20.
Ooorky
#18: Végül is, alig dupla annyi exkluzívot ad ki évente a Nintendo, mint a Sony, márpedig szerintetek eddig csak az exkluzívok számítottak XD
19.
19.
#15: A BotW indie lenne, vagy éppen nem AAA, esetleg talán mobil játék szerű???

Akkor meg na ugye...
18.
18.
momant
#14: a legfélelmetesebb meg a rosszul használt statisztika.
nem jó a kettõt összehasonlítani, illetve össze lehet de nem releváns az eredmény a játékminõség tekintetében. mivel switchre sokkal kevesebb jatek jon, egy kiemelkedot kb mindegyik switch tulaj betáraz. ezzel szemben a ps jatekok sokszinubbek es mennyisegben nyomukban nincs a switch. Pl ha mar uncharted 4 , ot az ossz platformra kb 16 mill peldanyban adtak el, de mellette kb 20 minosegi hasonlo jatekot fel lehet sorolni. így nyilvan megoszlanak az eladasok. lehetetlen ebben a mutatoban verni a switchet. es sztem teljesen profin nyomja a switch, de a sonyt sem biralnam pont jatekpolitikaban. tok hulyeseg összehasonlitani a kettot teljesen mas réteget céloz más veteli eloszlásokkal.
16.
16.
Lorthirash
#15: inkább ilyen indie jellegű címeket tolnak csak azokat magasabb szinten mint mások.
15.
15.
Lorthirash
#14: mint mondtam a nintendo nem igazán sorolható ide mert nem AAA címeket gyártanak az egy külön kategória, inkább mobil játékokkal vannak egy szinten
14.
14.
Ooorky
#11: Mint ti ketten :-)

Legnépszerűbb ps 4 exkluzív:
Unchartled 4, 16 millió példány, úgy hogy ingyen dobálták évekig a konzolhoz.

Legnépszerűbb Switch exkluzív:
Mario Kart 8 Deluxe, 34 millió, uc 4 eredménye a 7. helyre lenne elég.

Félelmetes fegyver a statisztika, főleg debilek ellen.
13.
13.
Lorthirash
#9: a Nintendo népszerű ez kétségtelen de ők egy egész már réteget céloznak meg, nekik nem is annyira fontos a grafika sem, könnyedebb játékaik vannak főleg, nekem Nintendon amit igazán sokra tartok az a Zelda Botw, pcn emulátorral ki is toltam 4k 60+ fps-el, úgy azért nem volt csúnya sem.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...