Nagyon közel van már a soron következő Far Cry-epizód megjelenése, hiszen október 7-én üldözőbe vehetjük Antón Castillót Xboxon, Playtationön és PC-n is. Nemrég pedig az is kiderült, hogy az utóbbi platform játékosainak milyen erős vasat kell összerakniuk a zavartalan lövöldözéshez, illetve hogy milyen extrákat tartogat majd a játék PC-s kiadása:
A franciák összehaverkodtak az AMD-vel, így a Far Cry 6 támogatja majd a FSR-t, aminek hála még több fps-t préselhetünk ki a játékból, ha beáldozunk valamennyit a kép minőségéből. Erre valószínűleg szükségünk is lesz a ray tracingelt árnyékok és fények bekapcsolása után, vagy ha átváltunk a külön letölthető HD-textúracsomagra. A Far Cry 6 PC-s verziója ezek mellett természetesen támogatja az ultra-wide monitorokat, nem lesz korlátozva benne a framerate, és még egy részletes benchmark programot is implementáltak bele a készítők.
Minimum gépigény:
(1080p és 30 fps, ray tracing nélkül)
- CPU: AMD Ryzen 3 1200 @ 3,1 GHz vagy Intel i5-4460 @ 3,2 GHz
- Memória: 8 GB RAM
- Videokártya: AMD RX 460 vagy NVIDIA GTX 960 (4 GB VRAM)
- 60 GB szabad hely (SSD ajánlott)
Ajánlott gépigény:
(1080p és 60 fps, ray tracing nélkül)
- CPU: AMD Ryzen 5 3600X @ 3,8 GHz vagy Intel i7-7700 @ 3,6 GHz
- Memória: 16 GB RAM
- Videokártya: AMD RX VEGA 64 vagy NVIDIA GTX 1080 (8 GB VRAM)
- 60 GB szabad hely (SSD ajánlott)
(1440p és 60 fps, ray tracing nélkül)
- CPU: AMD Ryzen 5 3600X @ 3,8 GHz vagy Intel i7-9700 @ 3,6 GHz
- Memória: 16 GB RAM
- Videokártya: AMD RX 5700XT vagy NVIDIA RTX 2070 SUPER (8 GB VRAM)
- 60 GB szabad hely (SSD ajánlott)
(1440p és 60 fps, ray tracing bekapcsolva)
- CPU: AMD Ryzen 5 5600X @ 3,7 GHz vagy Intel i5-10600 @ 4,1 GHz
- Memória: 16 GB RAM
- Videokártya: AMD RX 6900XT (16 GB VRAM) vagy NVIDIA RTX 3070 (8 GB VRAM)
- 60 GB szabad hely (SSD ajánlott) + 37 GB a HD textúráknak (opcionális)
(4K és 30 fps, ray tracing bekapcsolva)
- CPU: AMD Ryzen7 5800X @ 3,7 GHz vagy Intel i7-10700k @ 3,8 GHz
- Memória: 16 GB RAM
- Videokártya: AMD RX 6800 (16 GB VRAM) vagy NVIDIA RTX 3080 (10 GB VRAM)
- 60 GB szabad hely (SSD ajánlott) + 37 GB a HD-textúráknak (opcionális)
Ember.
Szóval aki nem látott még olyat, azt biztos nem zavarja, de utána már simán karcol egy vonalat az agyadba a dolog. Vállalhatatlan. Szóval játéka is válogatja és ha nem lenne gépem, akkor konzolon tolnám... de nem.
A GT csak egy hasonlat volt,de nem neked szólt! Csak sokan azt szokták még a Horizonhoz hasonlítani amihez kb annyi köze van mint egy cső játékot egy open world mellé tenni.
Én még a kaladjátekoknál elvagyok 30 fps mellett de az ne essen már az alá. Autós,akció vagy akár a Doom mellett viszont inkább 1440p vagy akár 1080p 120fps mint művészi 18-29.
Amúgy te hány fps el szoktál játszani? Csak mert pár éven belül talán azt diavetítésnek lehet majd tekinteni, te mégis milyen jól elszórakozol most rajta...
(bár szerintem semmivel sem több a művészet egy ps jatékben mint egy hasonló stílusú pc,box,vagy nintendo játékban csak divat lett ezzel is magyarázni dolgokat)
Az meg hihetetlen számomra,hogy akinek a GT egy kicsit is tetszik az ne lenne el egy Forza Motorsport 6 mellett mert szerintem az minden téren jobb!
Akkor Nintendon tolnád, úgyhogy bukik az egész.
Ezt ugyan miért nekem írtad ? Hol írtam én ilyet ?
A kutyát nem érdekli mikor én játékot veszek,hogy mi van felette mi nem a játék legyen jó érje meg a pénzét legyen tartalmas és szórakoztató .... Legyen szebb PC-én az sem hat meg játszod ugyanazt a játékot 700 ezres gépen FPS eket számolva ...... Nem vagyok grafikabuzi a JÓ játékokat szeretem !
De valóban egy csúnya játék is lehet maradandó élmény. Erre mindig a Gothic 1-et hozom fel aminek a grafikája baltával faragott és az engine miatt a mai csúcs gépeken is sokszor alig van meg a 30 fps is (mindenféle rajongoi patchel ez megszüntethető nyilván), de ebben a purrítán mivoltában még patchek nélkül is olyan hangulata van annak a játéknak hogy az kegyetlen
Tehát van egy játékod: Ultra grafika 4K@60 fps. Bekapcsolod a RT-t, lesz belőle 4K 35 fps. Bekapcsolod a DLSS-t, lesz belőle újra 4K 60 fps, csak már RT-el megtolva. Pontosan úgy, hogy a belső render mondjuk már csak 1440p-1800p között váltakozik a scene-nek megfelelően, csak a képre egy rekonstruált 4K felbontás megy. Annyi, hogy a DLSS viszont nem checkerboarding és sokkal jobban néz ki annál. Egyébként van játék, ami ezt külsős megoldás nélkül is tudja, mondjuk a Forza Horizon 3 és 4 is tudta PC-n a belső rendert és a grafikai beállításokat is változtatni célhardver nélkül menet közben, az általad meghatározott fps számot tartva.
Tegyük hozzá hogy RT nélkül azért annyira nem kell már egy komolyabb VGA-val DLSS-el trükközni. Viszont az RT az még a mostani HW-ken is túl sok erőforrást visz el. Szerintem a nativ 4K ultrán , RT-vel még egy 3090-nek is sok.
Több poligon több fps nagyobb felbontás = mind mind pénzbe kerülnek.
De pcn is belátták hogy a 4k az nem gyerekjáték és minden cég hozza ki a szuper megoldását ami sokszor ugyanolyan vagy szebb képet eredményez mint a nativ felbontás de mondjuk dupla fps mellett..
Jó dolog is meg szomorú is hogy 400 ezres vganál ilyenekkel kell baszakodni hogy fpse is legyen az embernek:(
A PC lényege pont az, hogy nem fix. Van olyan PC ami sokkal erősebb mint a konzol, és van olyan ami sokkal gyengébb, és sokkal gyengébb grafikát is ad.
A kérdés hogy hasonló árszinten melyik hoz jobb minőséget. Mert az egy dolog hogy 3-4x-es áron jobb PC-t és jobb grafikát kapsz, csak ez a legtöbb ember számára irreleváns.
Mondom ezt úgy, hogy nincs, és soha nem is volt konzolom. Persze még lehet.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.