Pletyka: Star Wars-játékot készít a Quantic Dream

Hogy hangzik egy sztoriközpontú Star Wars-játék a Heavy Rain és a Detroit: Become Human fejlesztőitől? Ha hihetünk Tom Henderson értesüléseinek, akkor hamarosan valóra válhat ez az ötlet.
  • Írta: szlav

Kommentek

#44
Nekem a Detroit bejött. Jó volt a megvalósitása és azon kevés játékok egyike volt, aminek valóban befolyásolható volt a története a döntések alapján.
A grafikája meg egyenesen fantasztikusra sikeredett.

Csak az újra játszhatósággal van baj, az alternativ befejezéseket már inkább a YouTube-on néztem végig, mert visszatekerni már nem volt kedvem.

Ha az új Star Wars is ilyen lesz, az nem baj, legalább lesz egy törénet-alapú kiadás is belőle.
A Disney ömlesztett kiadásban elfér egy ilyen is, csak legyen benne egy vicces kisgyerek meg egy aranyos, csipogó kis állatka is....
#42
#38: És pont ilyen gépeket fognak mindig gyártani. Az autó pont azt fogja tudni, amit neki kell. Elvisz majd A -ból B -be, azt nagyon profin fogja tudni, de nem fogja "meggondolni magát" és máshova menni, mint ami a feladata, vagy nem akar majd nyalni egy fagyit, vagy bármi hasonló... mert minek?
#41
#33: De miért kellene jog egy gépnek? Nem érted a kérdést igaz? Milyen jog? Miért? Ha én gyártom, bekapcsolhatom, kikapcsolhatom, software -t cserélhetek rajta, olyan formára gyártom amire akarom... stb.. Milyen jog?
#40
#37: Nahát szex robot az most is van... de épp ez az. Hogy minden robot annyi intelligenciát kell kapjon, amire szüksége van. Miért is építenének bele egy olyan komplex mesterséges intelligenciát, ami nem szükséges a feladat ellátásához?
#39
#29: Én nem mondtam hogy megkülönböztethetetlen. Azt mondtam, hogy képes imitálni azt. Ez software kérdése. A humanoid test hiányzik hozzá. A kettőt együtt pedig a játékban látott módon felesleges volna használni, és elkészíteni. Egy gép pedig soha nem keverendő össze egy emberrel. Ha baj van vele, megjavítod, vagy veszel egy másikat. Nem személy, nem élő. Azt tudja, amit a software tud, legyen az bármilyen bonyolult is.
#38
#37: Esetleg azt tudom még elképzelni,hogy megözvegyült időseknek segítő szerepet lássanak el.De az az igazság,hogy az elmúlt 10 évben jó pár start-up volt,ami autodidakta robotokat akart fejleszteni,de szerintem ma se nagyon tartanak sehol.A Tesla-nak is gondjai vannak az önvezető rendszerével,pedig ott van lóvé dögivel a fejlesztésre.
#37
#36: Meg ha mégis készülnének emberszerű robotok emberi interakcióra programozva 99%-uk anime sexbot lenne...
#36
#34: A rabszolgák emberek voltak,még ha nem is vették emberszámba őket.
Egy gép maximum megpróbálhatja imitálni az embert,de nem sok értelme van.Az embert sok esetben az elmúlás motiválja,hogy ezt vagy azt csinálja,viszont egy gép számára ez egy felfoghatatlan fogalom,mert ha a hardver el is öregszik,a szoftver többnyire átmenthető.Egy organikus lénynél jelenleg a tudat a fizikai formával együtt hal és nincs lehetőség kijátszani.
De amúgy elnézve a mai mesterséges intelligenciákat,nem igazán kell tartanunk a Skynet-től és társaitól.
Na meg szerintem előbb fogunk kihalni,mint hogy bekövetkezzen a gépek öntudatra ébredése.
#34
#31: “attól még nem lesz ember, csak egy gép”

Ezt mondták a rabszolgákról is. És bármennyire is fura lehet most, de ha lesznek ilyenek, abban a korban ezt is sokan másképp látják majd. Mondjuk ha a tudata emberi , akkor mindegy hogy biológiai vagy mesterséges…. Kár ezen MA vitatkozni, 100 éve még lecsuktak egy nőt mert fürdőruhát vett fel. Mennyi értelme lett volna ezen AKKOR vitázni ?
#32
Ezért is szokták mondani, hogy Star Wars témában filmet, játékot, bármit készíteni egy aknamező, mert az egésznek a rákfenéje nem más, mint az régi "igazi" rajongók, akiknek semmi sem jó. Mert ha ugyan az, akkor azért nem jó, ha más, akkor azért nem jó. Én rajongónak vallom magam, még ha nem is hatalmas, vagy fanatikus rajongónak. A régi filmeket és a régi játékokat én is jobban szeretem. Minden esetre előre nem török pálcát efelett a játék felett sem, mert még tényleg nem tudok róla semmit sem. Nem zárom ki, hogy akár jó is lehet. Nekem a Fahrenheit is tetszett és a Beyond is, míg a Heavy Rain nem jött be és a Detroit érdektelenségbe fulladt nálam. De én kedvelem azt a sítlust és hiába mászkálós+dumálós, nem sütöm ezt rá hibának, mert a többi játék nem ilyen és mindig van mellette millió másik, amivel játszhatnék (PC-n is és konzolon is). Hibának rásütni ezekre, hogy mind mászkálós+dumálós és nem akció, az pont olyan, mint a konzolos játékokra rásütni, hogy mind akció és nem stratégia, mint ahogy PC-n vannak olyanok is. Azért megnyugodhat mindenki, mert nincs kizárva, hogy ez valami jó legyen, akinek meg nem tetszik, annak meg egyelőre még nem kötelező megvenni és játszani vele, sempedig az ő pénzéből nem készül. Szóval lehet várni itt a QD-től szuper akció-bunyó-lövölde játékokat is emellett a hagyaték mellett és le is lehet utána szarozni, ha esetleg sztori-kalandjáték lesz - csak annak valamivel kevesebb értelme van, mint nem ezt tenni. Ha én szeretem a rally-s játékokat, akkor sem érdemes lefosoznom az új God of Wart csak azért, mert nem autóverseny.
#31
#29: ha egy gép megkülönböztethetetlen egy embertől, attól még nem lesz ember, csak egy gép ami megkülönböztethetetlen egy embertől, és ez lesz az ismérve, mint gép. ami emberré tesz egy embert az az hogy két életet él: első élete addig tart amíg nem tud a halálról, második élete akkor kezdődik amint megtudta hogy egyszer meg fog halni.
#30
Remélem nem egy egygombos magas intelligenciájú,mélyérzelmű 10 perc átvezető 1 gombnyomás sétafika program lesz,hanem egy sztoriközpontú akció és/vagy kalandjáték.
#29
#24: Szerintem hibás a gondolatmeneted. Ez egy bonyolult téma, de ha egy gép megkülönböztethetetlen az embertől akkor már nem gép. Ha nem akarjuk ezt, nem kell ilyen robotot csinálni, de ha megtesszük, akkor ezzel számolni kell.
#28
#22: Na mert a Detroit-hoz sok ész kellett.Nagyjából az összes Hollywood-ban ellőtt androidos témát egybe gyúrták és teletűzdelték quick time eventekkel.Annyira a szájba rágós lett az egész,hogy egy értelmesebb csimpánz is ki tudná játszani,mert végig fogja a kezedet a játék.
#27
#24: Kis kiegészítés, hogy a detroit -ban a legbénább jelenetek azok voltak, amikor "áttört a programján" a robot... mert épp mást akart csinálni mint ami bele volt kódolva. és közben tekergessem, nyomogassam, rázogassam a kontrollert...

Mindegy... a star wars játék ettől még lehet jó. Ott le vannak fektetve az alapok, amikhez igazodni kell. A star wars rajongók meg úgyis elcsöppennek ha látnak egy fénykardot, szóval sikerre van ítélve a project bármilyen is lesz. A grafikával meg eddig sem volt gond.
#26
#25: Örülök hogy ilyen sok érved van, amivel érdemben lehet vitatkozni. Köszönöm hogy megosztottad velem.