Ezért köszön el Kratos a skandináv mitológiától

A PlayStation Showcase-en megmutatta magát a God of War: Ragnarök, és az is kiderült, hogy az új résszel elbúcsúzik a sorozat a skandináv mitológiától. Miután a rajongókat meglepte a készítők döntése, most elmagyarázzák, miért.

Amilyen hirtelen jött, olyan gyorsan búcsúzik a skandináv körítés a God of War-franchise-tól: a készítők a múltkori Ragnarök-bemutató kapcsán erősítették meg, hogy az új résszel lezárják ezt a fejezetét a sorozatnak, ami érthető módon meglepte a rajongókat, hiszen a görög mitológia három számozott epizódot és több előzménysztorit, illetve mellékágat is megért.

Egy Kaptain Kuba nevű youtuber meginterjúztatta a folytatásnál már csak producerként tevékenykedő Cory Barlogot, aki igyekezett megmagyarázni a döntésüket: "Több oka is van ennek, az egyik legfontosabb, azt hiszem, az idő. Az első játékot öt évig készítettük. A másodiknál nem tudom pontosan, meddig fog tartani a munka, de tippre ugyanannyit időt visz el. Ha belegondolsz, egy harmadik résszel már tizenöt éven át húzódna ugyanaz a sztori. Úgy érzem, túlzottan elnyújtanánk."

Azt is megjegyezte, hogy szerintük két játék is elég arra, hogy lezárják Kratos és Atreus történetét: "A kezdetektől fogva arra törekedünk leginkább, hogy elmeséljünk valamit Kratosról és Atreusról, kettejük kapcsolata a sztori hajtómotorja. A komplexitása úgy ágazik szerte, mint ahogy a víz fodrozódik egy tóban, és csinálhatnánk belőle óceánt, ahol mérföldekre vihetnénk ezeket a hullámokat, de szükség van erre? Van értelme? Vagy csak úgy túltolnánk, hogy akár el is veszítsétek a fonalat?"

A God of War: Ragnarök 2022-ben érkezik PlayStation 4-re és PlayStation 5-re.

16 komment - szólj hozzá!