Far Cry 6 - csak PC-n lesz ray tracing

A Ubisoft tegnap megerősítette, hogy a Far Cry 6 PlayStation 5-ön és Xbox Series X/S-en nem fogja támogatni a valós idejű sugárkövetést, azaz a ray tracing technológiát. Cserébe viszont kapunk stabil 4K-s felbontást, 60 fps mellett.

Stephanie Brenham, a Ubisoft 3D Team vezető programozója a Wccfthechnek adott interjúban megerősítette, hogy a Far Cry 6 csak PC-n fogja támogatni a valós idejű sugárkövetést. A Ubisoft ugyanis úgy látta, túl sok erőforrást vinne el a technológia, helyette pedig inkább a 4K-s felbontás melletti stabil 60 fps-t célozták meg konzolokon.

Ugyanitt Brenham azt is megerősítette, hogy az AMD-féle FidelityFX Super Resolution is csak PC-n lesz bekapcsolható, konzolokon nem.

A játék korábban közölt gépigényét látva talán nem is annyira meglepő, hogy az egészséges kompromisszumra törekedett konzolokon a Ubisoft.

A Far Cry 6 október 7-én jelenik meg PC-re, PS4-re, PS5-re, Xbox One-ra és Xbox Series X/S konzolokra, valamint Stadiára és Amazon Lunára is.

45 komment - szólj hozzá!