Far Cry 6 - csak PC-n lesz ray tracing

A Ubisoft tegnap megerősítette, hogy a Far Cry 6 PlayStation 5-ön és Xbox Series X/S-en nem fogja támogatni a valós idejű sugárkövetést, azaz a ray tracing technológiát. Cserébe viszont kapunk stabil 4K-s felbontást, 60 fps mellett.
  • Írta: Shifty

Kommentek

#45
#brétrécing
#44
#41: Jogos, rosszul emlékeztem, egy éve játszottam, és a 60 fps volt meg, de most hogy irtad beugrott a 6k. Ettől függetlenül az egy gyakorlatilag 2.5 D game, azért a Kena-től 4K 120-at várni akkor is túlzás.
#43
#39: Az Ori speciel pont 4k 120fps-el fut.
#41
#39: Én úgy emlékszem az 4k 120fps vagy 6k 60,de majd ránézek!
#39
#37: Itt tudom hogy mindenki programozózseni, de a konzolokon 4k 120fps "igény" is nagyon durva túlzás. Az Ori and the Will of the Wisps fut 4k 60-al SX-en. Azért ne essünk a ló túloldalára se.
#38
#6: Persze az új generációs ár megadásnál ez, nem volt szempont.
#36
#33: Ugyanez van a FIST Forged in Shadow-al is... irtó jó hogy ( estleg ) GP-be is jönnek, 1 év múlva....
#35
#33: Hát bocs, de akkor úgy kell fogalmazni.

"A kena AZZAL A LÁTVÁNNYAL még konzolokon is 4k 120fps-el kéne menjen"
#33
#31: Szerintem is csak timed ex, de én azt is kinézem a micro-ból, hogy amikor jön bele is dobják GP-be. Egyébként az optimalizálatlan mocsokság és az, hogy szép, meg gyönyörű egy játék az két full külön kategória és egymáshoz az égvilágon semmi köze nincsen - szóval megfér a kettő egymás mellett.
#32
#31: Nem tuti de csiripelik hogy csak timed exkluzív..
#31
#25: Nem tudom milyen a szemed, de szerintem gyönyörű a játék. Sajnálom hogy nem jött box-ra.
#28
#24: Ott a video amit mondtam meg lehet nézni.. A pc előnye elenyésző a ps5 el szemben. Miközben árban meg... Hagyjuk is
#27
#26: Mondjuk Ubi mindig tudott nagyot alkotni, mikor anno vmelyik AC 30fps-sel futott konzolokon akkor képesek voltak lenyilatkozni, hogy azért mert úgy mozisabb élményt nyújt, mint a pc-s 60fps verzió :D
#26
#23: Akkor a bókemberben, mégis hogy a fenébe lehet RT, ráadásul akkor még a fasorban sem volt az FSR, amikor kijött. Far Cry 6-ban is lehetne RT a követelmények alapján, csak időt kéne rá fordítani. Soha senki nem mondta, hogy az RT ördögtől való, én legalábbis biztosan nem. Max azt , hogy DLSS nélkül, illetve DLSS 1.0-val nem érte meg az akkori nvidia kártya a felárat, amit elkértek azért, hogy 25 fps-el szenvedj RT-el abban a pár címben, ami akkor kint volt. A DLSS 2.0-val már megéri RT-ért venni kártyát, csak sajnos mire elérhetőek lettek ezek a featurök, nem maradt kártya.