Négynapos munkahétre áll át az Eidos Montréal

Megváltoznak a mindennapok az Eidos Montréal csapatánál. A Shadow of the Tomb Raider és a hamarosan megjelenő Marvel's Guardians of the Galaxy fejlesztői mostantól csak heti négy napot dolgoznak majd.
  • Írta: szlav

Kommentek

#5
#2: Látom érted a lényegét a dolgoknak ;)
#4
#2: Vannak olyan kollégáim németben, akik 4 reportot adnak le egész hónapban a többit leülik meetingeken. Nem kell ennyi ember az irodában, viszont a tudást nem szeretik átadni és néhány dologba csak ők látnak bele, ezért sokszor úgydöntenek hogy hagyják őket.
#3
Azt jól teszik. A fejlesztők is emberek.
#2
#1: Vagy kirugják az irodisták felét és a maradék dolgozik rendesen.
#1
Ideje hogy belátták, hogy 4 produktív nap sokkal jobb mint 5 elhúzott munkanap. Amikor villanyszerelőknél brigádoztam sokszor 6/12 rezsimben folyt a munka, 12 órából viszont efektíven csak 4-5 órát dolgoztunk, ha más csapatokkal dolgoztunk együtt ez dettó ugyanez volt. Most irodai munkát végzek 3 nap home office 2 nap iroda, de reálisan 8-16 órát dolgozok a többit “elszórakozzuk” a kolégákkal. Ha csak 3 napot dolgoznánk akkor bizots lennék benne hogy efektíven többet csinálnánk meg.