Képek a The Last of Us-sorozat forgatásáról

Noha a készítők - érthető módon - viszonylag szűkmarkúak a The Last of Us-sorozat látnivalói kapcsán, a szivárogtatókat ez nem akadályozza meg semmiben: érkezett Joelről egy új fotó, és a díszletet is alaposabban szemügyre vehetjük.
  • Írta: fojesz

Kommentek

#11
Valóban igen sokrétű utómunka van a filmeknél, és jó esetben ezek hozzátesznek a filmhez. De sokszor vannak olyan dolgok amelyektől én egyenesen a falra mászok. Én nem értek hozzá, nem tudom pontosan, hogy hívják ezeket, de személy szerint engem nagyon idegesít amikor egy-egy filmet szétszíneznek. Van ahol tök szürke minden, van ahol a sárga, kék, vagy zöld árnyalatok dominálnak. Sokszor ezt párosítják azzal, hogy olyan sötét az egész film, hogy szart se lehet látni. Na meg amikor úgy művészkednek, hogy szét van égve a kép, túlságosan ráközelítenek a dolgokra, és közben kaszál a kamera az akció jeleneteknél úgy, hogy nem is látok semmit az egészből csak egy szétégett motion blur pacát, és persze szinte másodpercenként vágás. Ezek engem nagyon tudnak bosszantani. Itt van pár kép illusztrációnak, hogy mire gondolok, mellé téve olyan filmekből hasonló jelenetet, amikor ez még nem volt divat.

https://i.imgur.com/csX47jp.jpg
https://i.imgur.com/hMQPTWz.jpg
https://i.imgur.com/1ycXBmp.jpg
https://i.imgur.com/8mKw7PZ.jpg
https://i.imgur.com/kEv8X17.jpg
https://i.imgur.com/5ahlnAe.jpg
https://i.imgur.com/o2emWku.jpg
#10
Azért annyit hadd biggyesszek ide, hogy a filmkészítésben - jó esetben - nem használnak “filtereket”. Kivéve a fizikai változatát de azt is inkább csak tényleges film használatánál, digitális esetében az is post leginkább. De ezt nem úgy kell elképzelni, hogy rádobnak egy szűrőt azt jólvan, a’la Instagram. Ez már a colour correcting és colour grading művészetének a területe ami egy aprólékosabb feladat és önmagában egy különálló pozíció a stábban.
#9
#1: Ez igy sokkal-sokkal ijesztobb mint egy szurke filterrel. Szerintem egy igazi poszt-apokaliptikus vilagban csak emberek nincsenek,az elet ugyanugy megy tovabb,a nap felkel es lenyugszik,a termeszet haboritatlanul burjanzhat. Az Utban asszem valami meteor vagy idojarasbeli dolog miatt volt minden olyan szinu. De gondolj csak a Jelek c. film szulinapi felvetelere,ahol az urleny fenyes nappal masirozott vegig a felvetelen,engem a mai napig raz a hideg tole.
#8
#1: Nem, ez pontosan ilyen lesz, szerintem. Csalódnék is, ha nem. Egyrészt sokan panaszkodtak már a játéknál is anno, hogy kicsit ilyen Diznis színes világban játszódik. És ez így van rendjén. Ha jönne egy Z apokalipszis, vagy hasonló, még nem tűnnek el a színek, és öltözne minden szürkébe, meg hamuba, ahogy némelyik alkotásnál. Az út rendben, van az arra ment rá, hogy minél nyomasztóbb legyen. De már Jovovich-féle filmeknél is néha indokolatlanul került elő az a szürke szűrő.
Hasonló képi világ lesz majd/kellene lennie, mint a Legenda vagyok esetében.
Szeretem, amikor ilyen kontrasztba állítják a környezetet a történésekkel. TWD-ből is hiányoztak az ilyen ingerek néha. Ezzel ugyanannyira lehet hangulatot teremteni, mint az út-szerű haldokló világ három szürkéjével.
#7
szerintem vannak helyek most az USA-ban, ahol nem kell ennyit dolgozni a díszleteken, esetleg a növényeken igen, de a posztapokaliptikus hangulat meglenne
#5
#4: Csak " filmesebb lenne a látvány ... Így nagyon steril ... De ahogy Csongor mondta ezek még csak helyszíni képek így érthető ...
Az Út C film az a kedvencem az ilyen témában ott nagyon sikerült eltalálni a hangulatot ... De itt ez a verőfényes napsütés lehet csak én látom így annyira nem illik ehhez a témához persze ezek még csak képek ha kint lesz a film már okosabbak leszünk .
#3
#2: Akkor viszont nagyon bíztató a látvány !
#2
#1: Ezek csak sima fényképek a helyszínről, nem a sorozat képkockái.
#1
Tetszik amit látok de az egész ordít egy zordabb filmes szűrőért .. . ..

Ez a kék égbolt a terepet meg már visszavette a természet nem illik össze apokaliptikusabb színvilág kellene ...