Kiszivárgott felvételen az Elden Ring

Valószínűleg minden Souls-rajongó tűkön ülve várja már, hogyan is fest akció közben a From Software következő játéka, az Elden Ring. Hivatalos anyagot most sem kaptunk, de kiszivárgott egy rövid felvétel, amit a hajtás után tudtok meglesni.
  • Írta: Shifty

Kommentek

#23
#22: tudom mi a ds de nekem nem a lassúsággal van bajom hanem a fizikával, ahogyan mozog.
#22
#21: Sekiro egy gyorsabb ütemű akciójáték és arra megy rá hogy ne védekezz hanem támadj, és nem rpg - de tény hogy minden mozdulatod, kb bármit csinálsz az királyul néz ki - a wukong is hasonlónak tűnik. Ds játékokban egy gyenge, lomha élőholt vagy. Hogymondjam... de értem mire gondolsz amúgy, és 2021-ben tényleg lehetne jobb.
#21
#17: Sekiro-ban jó volt mozgás, nem értem miért erőltetik ezt a ds féle hulladék fizikát, nagyon suta az egész játék tőle.

Egy mai játékban már inkább Wukong szintű mozgás animáció kell, nem ez.
#20
#18: Igen, igazad van. Sok szarságon átsegítettek ezek a játékok, de ha lekerül rólam a szemellenző akkor valszeg énis meglátom ami másnak csúnyácska meg elavult.
#19
#16: A legrosszabb példa a Dark Souls ha fizikátlanságról meg szar animációkrol van szó. lol
#18
#17: Ha valamit ilyen fanatikusan tolsz akkor sose fogod észrevenni a hibáit.
Anno én is rágyógyultam egy mmo-ra, aztán mikor lefüggtem róla csodálkoztam, hogy tudtam arra a sz*rra ennyi időt elbaxni.
#17
#16: Életem negyedét (elmúlt lifeless 8 évet) souls gamekben éltem le kb napi szinten amíg nemlett párom, de a dark souls 2-n kívül egyikről se mondanám se jutott soha eszembe hogy nem jó a fizika vagy az animációk benne, elmondanád ha van kedved pontosan mire gondolsz? 2-ben éreztem csak hogy suhanok a föld felett mint egy dementor, de a kamerakezelés is borzalmas volt, és a kamera csak 4 irányba volt fordítható. Többi játékban nem éreztem ezt a légies mozgást, harc során is van feedback ha ütsz, ha engem ütnek, ha hárítok, érződik hogy más hatása van a különböző fegyvereknek. Ebben az ugrás animben se látok semmi borzalmasat, sekiróba is azért kellett hogy eljussunk a térkép egyes pontjain mélyebbre, magasabbra. Vagy azt hiányolod hogy behajlítsa a karakter a lábait mielőtt ugrik, meg mikor leérkezik?
#15
#13: 1050ti 60fps? Gondolod? :) LOL
#14
Ez Xbox One gamplay szösszenet!
#13
#10: Hulyeseg. Az eddigi souls gamek meg sekiro mind jol neztek ki. A kornak megfelelo allapotban volt a grafikajuk. A ds 3 megjelenesekor leesett az allam. Ami viszont igaz, hogy ez a game meg mindig ugyan ugy nez ki mint a ds3. Ami mar egy kicsit gaz. Mindegy, legalabb elfut regi gepeken is. 1050t kartyakon is hasitani fog 60fpsbe.
#12
Hát fejlődhetnének egy kicsit a motorral a srácok. Ez lassan már olyan, mint a Ubisoft játékok esetében, csak ellenkezőleg, szép látvány, rengeteg küldi, érdemi tartalom viszont nuku, itt meg tele érdemi tartalom (gondolom), a technikai oldal viszont idejétmúlt. Xd
#11
én értem hogy souls játék meg minden de ez a mozgás animáció már 10 éve is gagyi volt, jó lenne elengedni a dark soulst ilyen téren.
#9
Az az ugrásanimáció cseppet furán néz ki, mintha egy Dark Souls karakterre ráhúzták volna a Sekiro animját. De ez legyen a legnagyobb baj, kis jank mindig volt a From játékokban. A graf kissé fapados, de a framerate-el együtt arra jutnék, hogy egy ps4 tesztkitből származik a videó, valamint a messzi tájak valós renderelése alapból sosem volt erőssége a játék motorjának (ami a Dark Souls 3-at, Bloodborne-t, és Sekirot hajtja), így már az is teljesítmény, hogy így néz ki, és stabil. (Engem a graf úgysem érdekel, legyen jó a gameplay, és adjon valami felderíteni valót a lore, és jól leszünk.)

Viszont, kicsit úgy érzem, a Bandai nagyon rossz munkát végez a marketinggel. Okés, hogy tudják, hogy a Souls veteránok ott leszek az első nap (én is) attól független mutatnak e valamit, de a többi embert sem ártana megpróbálni behúzni, azzal pedig, hogy szinte semmit nem mutatnak, meghagyják a laikusnak, hogy a kiszivárgott, félkész felvételek alapján ítéljen. "Ez szarul néz ki, csúnya, fos lesz" ezt láttam az elmúlt napban sok helyről, ezen cirka fél perc alapján. Van 20 perc gameplayük, amit influencerek és a újságírók láttak, hasra voltak esve. Miért nem lehet azt előhozni, ahelyett, hogy hagynák a levében forrani a közösséget. Egy 20 perc nem spoilerez le egy 40+ órás open world-öt.
#8
az egész mozgás tiszta dark souls, ha nem tudnám mi ez azt mondanám valami mod
#7
#4: Nem látok ott semmilyen questet, egy iránytű van meg az a világfa-szerűség, gondolom az égtájaknak lesz valami szerepe. Amúgy szerintem nem kell beszarni, fel lehet fogni ezt a köztes nyílt világot a hub területnek, és a környező dungeonok meg mittomén milyen helyekre lehet majd bemenni ahol a bossok éldegélnek, azok egyenként lesznek olyan pompázatosak mint pl egy sekiro ashina castle, vagy egy dark souls 3 irithyll stb. Ez nem akkora open world mint egy assassins creed, nem kell félni, olyan lesz ez szerintem ránézésre mint a fenyx rising. Dark souls 3 elején mielőtt az undead settlementbe megyünk és égnek emeljük a zászlót hogy levigyen a szárnyas genya, hasonló látvány tárul a szemünk elé mint itt, ott is látjuk az összes helyszínt amit be fogunk járni. Most itt meg simán be is járjuk, ennyi.
#6
#3: Ez egy fejlesztés alatt álló játék. (ami több mint valószínű h nem ultrán fut a developer gépeken)
#5
#2: Az ugye tiszta, hogy még kb 3-4 hónap a megjelnésig, ha nem csúsztatják. Szálljatok már magatokba kicsit..
#4
Quest marker? Te jó isten, ne kezdje ezt el a From Software is...