Sherlock Holmes: Chapter One - váljunk detektívvé!

Újabb Sherlock Holmes-játékot készít a Frogwares, a történet azonban ezúttal a legendás detektív ifjú korába repít vissza bennünket. Lássuk, hogyan válhatunk zöldfülűből a világ legnagyobb nyomozójává!
  • Írta: szlav

Kommentek

#8
#7: *Mondjuk mar az ELEX-ben is benne van ez a divatos konnyites/beepitett csalas de ott tudtam siman haladni a jatekban a kikapcsolasuk mellett is
#7
#5: Maig is ezert is szeretem nagyon pl. a Piranha Bytes jatekokat, ott meg mindig van ertelme a dialogusokat figyelmesen meghallgatni/elolvasni. Kivancsi leszek az ELEX II-re is nagyon! :-)
#6
#5: Tenyleg sok olyan is van ahol lehetetlenseg, vagy nagyon sok ido ratalalni helyszinekre, szereplokre a beepitett csalas, "radar/GPS" nelkul, igaz
#5
#4: Nem, sajnos nem maradnak játszhatóak, mert alapból arra épülnek a dialógusok hogy van quest marker sajnos. Próbáltam én is nagyon sok játékban, de ha nincs bekapcsolva akkor a legtöbb esetben elveszel mert nem kapsz infót a továbbjutásról :/. Emlékszem a Morroeind pont amiatt volt zseniális mert saját magadnak kellett megtalálnodindent a beszélgetések alapján. No meg kidolgozott, hihető világa meg questjei voltak..
#4
#1: Én ahol tudom, a legelején kikapcsolom ezeket a szir-sz@rokat a játékokban, a jobb, mai játékok szerencsére ezek nélkül is játszhatóak maradnak továbbra is szerencsére
#3
#1: +1 Szerepjátékokban, RPG játékok javában is manapság már nem kell a szövegre figyelni, sem esetleg arra, hogy hogyan viselkednek, mit tesznek egyes karakterek a játék világában, pl. a nap 1 adott időszakában, stb. Ott a quest markeres GPS, összes ellenfél is megjelölve akár a minimapen, nehogy valamelyik ellenfél nagyon rádijesszen, hogy váratlanul csak az utadat állja majd, stb., oszt jó' van az...
#2
#1: Sajnos már a régi kalandjátékok sem az igaziak. Pedig ezeknek pont az lenne a lényege, hogy magad jöjj rá minden apró dologra...de tudod nem igen merik már a fejlesztők meglépni, hogy vérbeli kemény fejtörőket meg gondolkodtató dolgokat rakjanak bele segítségek nélkül, mert sajnos a mai gyerekek szintjéhez lövik be a készítők is az ilyen típusú játékokat. Nem lenézve a mai generációt, de sajnos minden téren egyre alacsonyabb a szint a mai fiataloknál. Végig lehet nézni a mai zenék, milyen primitívek és a fiataloknak erre van igénye, ami gyakorlatilag semmilyen értéket sem képvisel stb. Anno még jó pár éve talán írtam is erről, hogy Kalandjátékok elkorcsosulása vagy valami ilyesmi, nem ma volt és már akkor látni lehetett a szint süllyedését az ilyen játékoknál és azóta csak romlott a helyzet.
#1
Érdekesnek tűnik, csak ne segítene a játék ennyit ilyen szembetűnő módon. Gondolok itt a hatodik érzék szerű képességre ami megmutatja a játékosnak ki szereti a kutyákat meg ki nem.. Meg a quest marker.. az a szemét quest marker ami egy modern játékból sem hiányozhat...