Komoly bajban a Beyond Good & Evil 2 fejlesztése

Tom Henderson a Twitteren számolt be róla, hogy meglehetősen reménytelen kilátásai vannak az évek óta fejlesztett Beyond Good & Evil-folytatásnak, amit valószínűleg hamarosan hivatalosan is elkaszálnak.

Hivatalosan a 2017-es E3-on mutatkozott be a Beyond Good & Evil régóta várt folytatása, de az azóta eltelt évek inkább csak a játék fejlesztése körüli hallgatásról szóltak. Az utolsó szöget valószínűleg Michel Ancel 2020 szeptemberében bejelentett távozása jelentette a projekt koporsójában, bár a Ubisoft hivatalosan még mindig nem jelentette be, hogy törölte volna a fejlesztést.

Viszont bennfentes források szerint ez már csak idő kérdése. Tom Henderson bennfentes ugyanis arról számolt be a Twitter-oldalán, hogy a projekten dolgozók közül sikerült néhány szakembert megszólaltatnia, akik elárulták, hogy szerintük csak idő kérdése, hogy mikor fújják le a fejlesztést.

Ráadásul Henderson szerint azért sem biztosított a Beyond Good & Evil 2 jövője, mert nem passzol a Ubisoft jelenlegi üzleti stratégiájába, ami szerint a szolgáltatásalapú modellben látja a jövőt a francia kiadó. A hányatott sorsa miatt sokan csak Skull & Bones 2.0-nak hívják a játékot, igaz, a Skull & Bonesnak sikerült kimásznia a gödörből, és hamarosan akár bétafázisba is léphet a fejlesztés.

A csapat szerint erre viszont kicsi az esély, mert jelenleg semmilyen kreatív iránymutatás nincs a fejlesztést végző stúdiónál.

19 komment - szólj hozzá!