Scalebound - Hideki Kamiya elnézést kér

A Scalebound a PlatinumGames nagyszabású, Xbox One-ra szánt játéka lett volna, ám végül a süllyesztőben végezte. Hideki Kamiya egy interjúban számba vette, mi vezetett a projekt halálához, és egyúttal elnézést is kért mindenkitől a csalódásért.
  • Írta: gorien

Kommentek

#3
#2: A Rise hoz nem kellett volna sok, hogy jó legyen, csak amiket leírtál. Ezért is fájó pont, hogy nem folytatták. A The Order szintén szar volt, de legalább annak volt egy élvezhető harcranszere.
#2
#1: A Ryse nem volt szar, csak buta és rövid. A hangulat nagyon rendben volt, a történet is oké, csak a játékmenet sínylette meg, hogy kinect szarnak indult. Ha dupla olyan hosszú lett volna egy jobb harcrendszerrel, kifejezetten jó kis játék lett volna. De ilyen szempontból a The Order 1886 legalább olyan szar volt, ha nem nagyobb, csak mellette volt más is. Annyira jellegtelen, úgy kellett utána keresni, hogy mi annak a farkasemberes PS4 techdemo játéknak a címe.
#1
Az ilyen esetek hallatán már részben érthető, hogy a Micro miért nem nyúl bele az igazán nagy AAA játékokba az elmúlt években. Párszor benyalták vele, pedig ők próbálkoztak, csak sokszor rossz lóra tettek. Pl. Recore, Rise of Rome, ezek mondjuk el is készültek, de minek... Ne egyszerű dolog ez.