A Sifuban nem lesz választható a nehézség

A videojátékok esetében vissza-visszatérő téma, hogy kell-e választható nehézség. A Sloclap amellett tette le a voksát a Sifuval, hogy a játékost hagyni kell elbukni, tanulni és felülkerekedni az akadályokon.

Az év elején mutatkozott be a Sifu, a kungfufilmekből merítő játék, amelyben a harcművészetek mesterévé kell válnunk, ha meg akarjuk bosszulni a családunkat. A küldetésünk nem lesz egyszerű, sok bukás is vár majd ránk – egy ősi amulett azonban megóv minket a haláltól. Ahányszor elesnénk a harcban, öregebben és öregebben térünk vissza, de kapunk egy új esélyt.

Pierre Tarno, a Sloclap executive producere az MP1stnek adott interjújában mesélt arról, hogy a fejlesztőcsapat kihívást szeretne állítani a játékosok elé, így a megjelenéskor biztosan nem lesz benne választható nehézség. „A tanulásra, a fejlődésre és az alkalmazkodásra akarjuk bátorítani a játékosokat” – mondta Tarno, hozzátéve, hogy a játék legyőzéséhez a harcrendszer szakértőjévé kell válnunk. Egy profi számára még az sem kizárt, hogy egyetlen halál nélkül játssza végig a játékot.

A Sifu 2022. február 8-án jelenik meg PC-re, PlayStation 4-re és PlayStation 5-re.

3 komment - szólj hozzá!