Dying Light 2 - akár 500 óra játékidő is lehet benne

A maximalistáknak bőven lesz teendője a Dying Light 2: Stay Humanben. A Techland csapata mindig is ambiciózus projektként hivatkozott a zombis játékra, amelyben állítólag akár 500 órányi tartalmat találunk majd.
  • Írta: gorien

Kommentek

#13
"Akár 500 óra játékidő is lehet benne"

Jelentése: Ebből kb. 450-480 óra utazás A-ból B-be a hatszázmillió négyzetmérföldes térképen és grind.

Általában 50 óra játékidő felett a játékok már csak mesterségesen vannak húzva, mert gyakorlatilag egy játékkal kapcsolatban csak mennyiségi dolgokkal tudnak marketingelni. x méretű bejárható terület, y játékóra, z számú küldetés, stb.

Így kijön egy játék, amiben az első és az utolsó 10-20 óra szórakoztató, a kettő között meg hullámvasút több 10 órányi unalommal.
#12
#11: Nem volt semmilyen marketing maszlag. Már az alap hírben leírták, hogy milyem körülmények közt értendő. Mivel évek óta köztudott a játék felépítése, így nem lepett meg senkit a hír.
#11
Már volt cikk a Techland pontosításáról a stúdió tweetje alapján:
https://mobile.twitter.com/DyingLightGame/status/1480633241937891328?s=20

Vagyis 20 óra a main quest, ami 80 lesz a mellékküldetetésekkel. Ez a lényeg. Az 500 óra marketing maszlag, csak rosszul sült el. Ezért kellett a pontosító tweet.
420 óra extra idő nem kell egy 20 órás játék különböző endingjeinek a megismeréséhez és a map bejárásához. Illetve lehet, hogy tényleg lemérték és ennyi az összes párbeszéd végig hallgatása, minden helyszín felfedezése és gyűjthető tárgy beszerzése, csak ilyet senki nem szokott leközölni.
A következő az lesz, hogy a szövegkönyv karakterszáma, a gyűjthető tárgyak mennyisége, a map területe négyzetméterben és a lehetséges endingek alapján kapunk egy OW indexet.
Minden évben Guiness rekord dőlne. Amíg tetszene a játékosoknak. A mostani reakció alapján az "amíg" az lehet, hogy most van (kösz, Ubisoft :D).
#10
#9: Ez nem marketing maszlag, ilyen lesz a játék felépítése. Ezért tartott ennyi igeig a fejlesztés. 3 éve erről pofáznak, de szerintem elég egyszerű mondatokat fogalmaztam meg az előző hozzászólásomban. Sajnálatos, hogy nem sikerült felfogni.
#9
#8: Gyengébbek meg el is hiszik a marketing maszlagot és rohannak előrerendelni a gold deluxe super ultra edition-t.
Játéknak futnia kell xbox one/ps4-en is, cp '77 sajnos elég jól bemutatta hol vannak a konzolok határai.
#8
#7: Csak eppenséggel régóta tudni, hogy milyen a játékmechanika és az is le van írva, hogy milyen körülmények között értendő az 500 óra. A hivatalos anyagban még le is van rajzolva a gyengébbek kedvéért...
#7
#6: Csak ismerjük az ow játékoknál mit jelent a több száz óra játékidő.
#6
Megint megy a pofázás úgy, hogy senkinek nincs fingja sem a dolgokról. 7 részre lesz osztva a város. Mindből van 2 féle verzió attól függetlenül, hogy melyik frakció mellé állsz. Ezek kombinációja, valamint a történet néhány szerteágazása adja az 500 órát. Ti amúgy angolul nem tudtok és/vagy barlangban éltetek az utóbbi években?
#5
Annak ellenére, hogy szerettem az első részt, mégsem vittem végig, már az is túl hosszú volt.
#4
0 infó arról hogy ez mit jelent pontosan... mindenféle gyűjthető ****rral, dlc-vel és újrajátszással együtt se lett 100 óra az első rész, hogy a fenébe lesz ez kb hat-hétszerese!? Csak valami brutális repetitív hülyeséget tudok elképzelni, és reménykedek, hogy ilyen achievementet nem is raknak bele... még ilyen frakció kimaxolásos újrajátszással se tudok elképzelni ennyi játékidőt
#3
Na ne szórakozzanak...
Napi 3 óra játékkal kb fél év lenne maxolni a játékot :DDD Az az 500 óra enyhe ferdítés lehet. Vki a tesztelőktől megcsinálta tán???
Mennyi jelentéktelen hülyeséggel tömték meg a játékot amivel ennyire el lehet húzni? Mert biztos h az az 500 óra nem tartogat minden órájában vmi érdekeset. Majd lesz 'foglald el az összes banda táborát' 'gyűjtsd be az összes potion alapanyag növényt' 'scannelj minden mozgó akármit ami szembejön'.
Platináztam a CP2077, HZD, Witcher 3, GoW, Tsushimát is de még így se tartott egyik sem 250 órát sem. A max volt cirka 200-220, pedig én a tötymögölős féle vagyok és minden kő alá benézek.
Jöhet a posztapokaliptikus, zombis AC térképtisztító fesztivál.

Én alapból nem veszem meg a játékot. A parkourosdi elég volt az elsőben a rengeteg őrjítő háztetős lezuhanással és instant rippel. Hiába ow, két pillantást nem tudtam a környezetre és a világra vetni, pár másodperc alatt ott lihegtek ezren a nyakamon. Frusztráló volt állandóan rohanni. A saját karakterünk se volt szimpi, és a sztori is nagyon erőltetve volt, végig egy irányba ment. A lootok meh kategória, főleg h a legkirályabb cuccok is elhasználódtak.
Szídni nem szídom mert rossznak nem volt rossz, de bőven elég volt az első.
#2
Irigylem azokat akik nem unják meg az ilyen hosszú sztorikat. Én már 10óra után szeretném látni a vége feliratot. És inkább az ujrajátszást variálnám.
#1
Már ez első rész sztori módja is kicsit túl lett húzva sztem, de ott a helyszín váltás a játék kb felénél hozott annyi újdonságot, h végigvigyem.
100 óra csak a sztori? A RDR 2 50 órája is túlzás volt már és az Rockstar, az összes pénz is náluk van. Egy náluk sokkal kisebb csapat h fog dupla annyi időt megtölteni változatos tartalommal, nem tudom.
Nekem nincsenek magasan az elvárásaim ezzel a játékkal kapcsolatban. Az első a maga idejében a sok bugyuta zombis cím közül ki tudott tűnni a körítéssel, a parkour elemekkel, craftolással, még a sztori is emészthető volt, a több éves support miatt pedig minden tiszteletem a stúdióé. Egyszeri sikersztori, amit próbálnak meglovagolni, de nem fog nekik sikerülni.