Kreatív igazgatót vált a Rainbow Six: Siege

  • Írta: gorien
  • 2022. január 11.
  • Homo Nobilis
Link másolása
Miközben „történetének egyik legambiciózusabb évére” készül a Rainbow Six: Siege, a vezetésben személycsere történt. Leroy Athanassoffot Alexander Karpazis váltja a kreatív igazgatói székben, aki eddig a művészeti részleget vezette.

Noha már szinte csőre töltve várja az indulást a Rainbow Six: Siege formuláját továbbgondoló Extraction (ami nemrég egy sztorielőzetessel örvendeztetett meg minket), a Ubisoft a Siege-ről sem feledkezik el. Igaz, a taktikai lövölde legújabb évét már új kreatív igazgató fogja felügyelni, aki már a harmadik lesz ebben a szerepkörben: a Siege Xavier Marquis vezetésével indult útjára, őt Leroy Athanassoff váltotta 2020-ban, most pedig Alex Karpazis veszi át a stafétát.

Karpazis 2011-ben csatlakozott a Ubisofthoz, dolgozott a Splinter Cell: Blacklisten és a Watch Dogs 2-n is, 2017-től pedig a Rainbow Six: Siege művészeti részlegét vezette. A váltást tudató közleményben a távozó Athanassoff köszöni a bizalmat és a támogatást, és tudatja, hogy a Ubisoft berkeiben marad, míg Karpazis jelzi, hogy elődje munkájának nyoma lesz még az elkövetkezendő szezonokban. A közlemény egyébként azt ígéri, hogy a Siege történetének egyik legambiciózusabb éve elé nézhetünk.

7.
7.
JohnSpartan
#5: Ez nem hiszti hanem a vèlemènyem a játèkról. Felőlem az játsza aki akarja ès kívánom hogy jó èlmènyeket szerezzen belőle de, èn mivel sokat játszottam ès meg van a magam vèlemènye a játèkról ès a fejlesztőkről (itt nem az alkalmazottakra gondolok) teljes kudarcnak itèlem a vègtermèket. Ennyi.

Sajnálom hogy nem volt egy vetèjtársa a játèknak (taktikai shooter) ami talán inspirálta volna a fejlesztőket hogy normális irányba haladjon a fejlesztès ès ne valami összedobott hulladèk legyen a vège mert számomra az!
6.
6.
JohnSpartan
#4: Előbb olvasd el mire ès mikènt reagáltam! Nyilván nem fogom a kategóriában egymás mellè állítani de, ettől függetlenül is lehet osztályozni az által hogy mikènt bántak a játèkkal a kedves fejlesztők ès lehet hogy az Apex BR az R6 meg taktikai shooter de, vannak hasonlóságok a játèkban amiket össze lehet hasonlítani.
5.
5.
delphijos
Nem értem a hisztit. Az Apex-nak kb. annyi köze van az R6-hoz hogy mindkettő játék, és lőni lehet. Ennyi. Persze nincs tökéletes game, de az R6 még mindig a kevés “agyon supportált” játékok köze tartozik.
4.
4.
Obi Wan Kenobi
#3: Könyörgöm ne hasonlítsunk már egy BR-t egy körökre osztott taktikai FPS-hez..
3.
3.
JohnSpartan
Apex! Teljesen ingyenes, egyfolytában frissítik, új pályák, új karakterek, új fegyverek, új mechanikák, 1x fizettem ki 3000 Ft-ot egy season passèrt ès azóta is ingyen farmolhatom ki a következőt mert úgy van megoldva hogy ki tudd szedni, míg az R6-ban most lett nemrèg csak season pass ès hiába nyomnád vègig mèg csak a felèt sem tudod kiszedni amibe kerül, sokkal stabilabb az egèssz játèk ingyenes lètère, sokkal változatosabb és kiegyensúlyozottabb karakterek vannak, ès mèg sorolhatnám miben veri agyon az R6-ot! Igaz nem ugyan az a kategória de lènyegtelen, mindenben rommá veri ha egymás mellè tennènk a 2őt!
2.
2.
Zuzmo
#1: Mondj még egy játékot, amit ennyi ideig supportoltak, amihez ingyen jöttek az új karakterek, pályák?
Mikrotranzakciók nélkül ilyet legfeljebb egy havidíjas rendszerben lehetett volna csinálni.
A játék leggyakorabban emlegetett hibái, miszerint toxikus, sok a smurf és hogy a peeker's advantage miatt lőnek le, olyanok, hogy ez a műfajból adódik, ez van az összes hasonló lövöldében.
1.
1.
JohnSpartan
Totálisan kukáztam már a gamet! Egy toxikus fos amit a kezdetek óta nem tudtak rendbe szedni sem szerver, sem mechanikai, sem pedig èrdemi újítás tèren!

Mindazon által eleinte egy jó játèknak indult ès hazudnèk ha azt mondanám hogy nem okozott kellemes órákat! Csak a fejős tehèn belibegett ide is azt már csak nyúzták ahol tudták! Szèp volt Ubifos!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...