Bejött a PUBG-nek a free-to-play modell

  • Írta: fojesz
  • 2022. január 27.
  • Biznisz
Link másolása
A PUBG sokáig tartotta a fizetős üzleti modelljét, pedig lényegében az összes konkurense free-to-play játékként igyekezett megkeseríteni az életét. A Krafton végül beadta a derekát, és váltott: ráadásul sikerrel.

Január 12-én free-to-play modellre váltott a PUBG: Battlegrounds: habár a játékból több mint 75 millió példány talált gazdára, az ingyenesen játszható konkurensek mellett egyre kevesebb levegőhöz jutott a battle royale zsáner öregfiúja. A Krafton a minap arról számolt be, hogy a váltás abszolút bejött nekik, az átállást követő héten ugyanis 486 százalékkal nőtt az új játékosok száma.

A cég szerint ez lendületesebb növekedést jelent, mint amit az eredeti launch idején tapasztaltak, ráadásul bizonyos országokban még csak most kaptak rá a játékra igazán: a szovjet utódállamokban, Délkelet-Ázsiában és Dél-Amerikában még látványosabb, 537 százalékos volt a növekedés. A Steamen egyébként most a PUBG a harmadik legnépszerűbb játék, volt olyan időszak, amikor közel 700 ezren játszották egyszerre az anyagot.

Ezzel együtt az átlagos játékidő is kilőtt, ez az összes platformot tekintve 100 százalékkal nőtt, míg a PlayStationön például 400 százalékos volt a növekedés. A Krafton szerint az átállás óta a Taego és az Erangel pályák voltak a legnépszerűbbek a játékosok körében.

1.
1.
Extol
Bejöhetett, én már arra nem szagolok, gyanítom mi folyik ott.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...