Dead Space 2

PC, PlayStation 3, Xbox 360

Akció, Horror, Túlélõ Horror
Kiadó: Electronic Arts, Fejlesztő: Visceral Games
Folytatódik az Electronic Arts népszerű horrorjátéka: a Dead Space 2-ben multiplayer mód is helyet kapott. A játékhoz egy nagyobb DLC is elérhető Severed címmel.
Értékelés: 9.0

Tízéves a Dead Space-sorozat

Az első Dead Space még 2008. október 13-án jelent meg, a fejlesztést az EA Redwood Shores (későbbi nevén a Visceral Games) végezte. Az űrben játszódó horrorjáték három részt élt meg - lássuk, hogyan nézne ki modern köntösben!

Íme, a Games with Gold áprilisi kínálata

A PlayStation Plus követhező hónapban kínált játékai után a Microsoft is lerántotta a leplet az áprilisi Games with Gold felhozataláról, ami ezúttal egészen kellemesre sikeredett.

Kitálalt a Dead Space fejlesztője

Néhány órával a Visceral Games bezárásának híre után az egykori pályatervező, Zach Wilson elárult pár érdekességet a Dead Space-sorozat teljestményéről. Kiderült, hogy az EA pontosan miért nyírta ki a frencsájzt.

A teljes Dead Space-trilógia játszható Xbox One-on

Ha az Outlast 2-nél akciódúsabb rettegésre vágysz a hosszú hétvégén, akkor érdemes leporolnod a Dead Space-sorozatot, ugyanis most már az egész trilógia játszható Xbox One-on.
  • Írta: barackostej
  • 13 komment

Leépítések a Battlefield: Hardline fejlesztőjénél

A minap néhány munkavállalójától megvált a Visceral Games, a stúdió illetékesei megnyugtattak mindenkit, a személyzeti változás nem nagy horderejű. Nincs veszélyben a Hardline támogatása és a Star Wars-projekt sem.

EA-játékok az új Humble Bundle-ben

Gyors pénzköltési lehetőséget ajánlunk a figyelmetekbe az esti kikapcsolódás előtt: elrajtolt a legújabb Humble Bundle akció, benne az Electronic Arts néhány játékával. Pár dollárt megérnek, nem?

Visceral Games - távozott Steve Papoutsis

A Kotaku bejelentette, az Electronic Arts pedig megerősítette, hogy tizenöt évnyi közös munka után távozott a posztjáról Steve Papoutsis, a Visceral Games társalapítója és vezető producere. Helyét Scott Probst veszi át.

Visszatérhet a Dead Space?

A Visceral Games menedzsere, Steve Papoutsis egy interjúban elárulta, ugyan jelenleg a Battlefield: Hardline és más dolgok kötik le a figyelmüket, de egyszer mindenképpen szeretnének visszatérni a Dead Space-hez.

Blog: A legjobb TPS játékok - 2007-2014

A láthatóan komoly munkával és odaadással készült bejegyzésben FrankBlack az elmúlt hét év legemlékezetesebb hátulnézetes játékairól ír, számos címről osztja meg saját és felesége tapasztalatait.

Készül a Dead Space-film

Úgy tűnik, az Electronic Arts megirigyelte a Ubisoft filmes törekvéseit, még be sem fejezte a Need for Speed-mozit, máris bejelentette, hogy a Dead Space-t is feldolgozza. Azért még messze van a premier.

Egyelőre nem készül Dead Space 4

Legalábbis a Visceral Games nem a horrorsorozat folytatásán dolgozik, hanem valami máson. Mindez látszólag megerősíti a korábbi híreket, miszerint az Electronic Arts pihentetné a címet egy darabig.

John Carpenter Dead Space-filmet szeretne

A Dolog és a Halloween nagypapakorú rendezője, John Carpenter szerint a gyakorlatban is jól működne egy Dead Space-film, szerinte az univerzum megérett egy adaptációra. Reméljük, hogy az EA is hallja a szavait.

Frissítve: Lelőtték a Dead Space 4 fejlesztését?

Vad pletyka esett be délutánra, a Videogamer hírei szerint a Dead Space 3 gyenge eladásai miatt elkaszálták a negyedik rész fejlesztését, és ezzel együtt a sorozat jövője is bizonytalanná vált.

MOBA készül a Dead Space alkotóinál?

A Visceral Games nemrég indított házon belüli Play4Free-részleget, ide keres most a csapat egy raklapnyi munkatársat. Ami különösen érdekes, hogy a free-to-play fejlesztéshez olyan embereket akarnak felvenni, akiknek van tapasztalata a MOBA játékok készítése terén...

Új regény készül a Dead Space alapján

Szeretjük a játékok alapján készült könyveket, főleg ha nem a végigjátszott történéseket szedik össze bennük, hanem valami pluszt tesznek hozzá a megismert univerzumhoz. Készül a második Dead Space-regény, ami ilyen lesz - a kiadója szerint idén ősszel kerülhet a boltok polcaira.

Nem ellenőrzi a fájljaidat az Origin

Tegnap óta nagy vihart kavart az interneten az Origin katalógusának automata játékhozzáadás funkciója, melynek nyomán néhány régebben megvásárolt Electronic Arts-anyag automatikusan bekerült a játékosok könyvtárába. A kiadó gyorsan igyekezett tisztázni: nem ellenőrzik a fájlokat.

Átveszi a korábban megvett játékokat az Origin

Különböző Electronic Arts-játékok véletlenszerűen feltűnnek az Originen a megvásárolt játékaid között? Nem, nem hallucinálsz, úgy néz ki, hogy a kiadó van olyan kedves, és ellenőrzi nekünk a korábban megvásárolt EA-termékeket, amiket aztán betesz a Originbe.

Könnyebb lett a Dead Space 2 a fejlesztés alatt

Szeretted volna, ha a Dead Space 2 kicsit összetettebb és nehezebb? Nos, a Visceral Games is így gondolta a dolgot eredetileg. Aztán amikor elkezdődött a pályák tesztelése, sokan egyszerűen nem tudták megoldani a feladatokat, így végül vissza kellett venni.

A Gamekapocs legolvasottabb cikkei 2011-ben

Közeledik a 2011-es év vége, s mivel a hétvégén vélhetően mi is vállalhatatlanra isszuk magunkat, már most megkezdjük a szezonzáró összegzést. Első körben a Gamekapocs legolvasottabb cikkeit vesszük sorra az idei esztendő terméséből, lássuk, melyik írásokat kattintottátok le a legtöbbször!

Masszív Dragon Age- és Dead Space-pletykák

A Kotaku egy komolyabb adag, állítólag az Electronic Artstól kiszivárgott pletykával támadta be az internetet a mai napon. Ezek szerint komolyabb bővülések és változások állhatnak be a cég két nagy címében. A Dragon Age például többjátékos résszel bővülhet.