Már egy ideje véget ért a KRI2009, a Game Developers Conference orosz megfelelője, de még mindig szállingóznak a képek az eseményről.
Már egy ideje véget ért a KRI2009, a Game Developers Conference orosz megfelelője, de még mindig szállingóznak a képek az eseményről.
Ezúttal két olyan képet is kaptunk, amelyen megcsodálhatjuk, milyen is lett az újradolgozott kezelőfelület, és hogy ismételten módosíthatjuk majd fegyvereinket kedvünk szerint. Állítólag a Call of Pripyat már kezdettől fogva rendelkezik majd DirectX 10.1-es támogatással, nem úgy mint elődje, a Clear Sky, ami egy nemrég kiadott patchnek köszönhetően tett szert erre a képességre. A játék idén ősszel fog a boltok polcaira kerülni.
Ezúttal két olyan képet is kaptunk, amelyen megcsodálhatjuk, milyen is lett az újradolgozott kezelőfelület, és hogy ismételten módosíthatjuk majd fegyvereinket kedvünk szerint. Állítólag a Call of Pripyat már kezdettől fogva rendelkezik majd DirectX 10.1-es támogatással, nem úgy mint elődje, a Clear Sky, ami egy nemrég kiadott patchnek köszönhetően tett szert erre a képességre. A játék idén ősszel fog a boltok polcaira kerülni.
7# Tetszett ez a vaddisznós XD
"De ha multiplatform lett volna, akk valszeg nem lenne ilyen jó mert mindig az exkluzív címek az ütősebbek."
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.