A Prey 2 sok tekintetben különbözik majd elődjétől, a fejlesztők korábban a Mirror's Edge-hez, a Mass Effecthez, a Riddickhez, a Red Dead Redemptionhöz és a Blade Runnerhez is hasonlították a játékot, amely az ígéretek szerint szabadon bejárható világot, és sok-sok árnyékos hellyel támogatott lopakodós játékmenetet tartogat a játékosok számára.
Ezt is meg kell szokniuk a rajongóknak, ahogy a portálokat és a gravity gunt is nélkülözniük kell. A Prey 2 fejlesztésének vezetője, Chris Reinhart szerint ezek a lehetőségek a Sphere-hez voltak köthetők az első részben, és a Sphere már nem lesz benne az új részben. A döntésnek egyszerű oka van: a Human Head legalább annyira eredeti folytatást szeretne, mint amennyire az első játék volt egyedülálló a maga nemében, s ehhez hozzátartozik az is, hogy újfajta játékélményt tesznek le a játékosok elé.
"Elvittük a játékosokat a Sphere-re, és olyan játékmenetet mutattunk nekik, amit még nem láttak FPS-ben. Utána beszélgettem néhány emberrel, és mind azt mondták, hogy 'ez tök érdekes, miért nem csinálta meg senki eddig?' Pontosan ezt szeretnénk elérni a Prey 2 esetében is" - nyilatkozott Reinhart.
A Prey 2 főszereplője Killian Samuels sheriff és börtönőr lesz, de az ígéretek szerint az első játék indiánja sem fog eltűnni. "Tommy továbbra is a Prey univerzum és a Prey 2 része", Reinhart szerint csupán arról van szó, hogy új oldaláról akarták bemutatni a Prey világát, mert még bőven van mit mutatniuk belőle.
FPS-ről lévén szó, furcsa lehet első hallásra, de a Prey 2-ben nem lesz multiplayer, a lényeg továbbra is a lehető legtökéletesebb egyjátékos mód elkészítése.
Sokkal egyszerűbb oka lehet. Csak sajna nem látok be a fejlesztők fejébe.
Ettől függetlenül érdekes lesz és várom a játékot. :)
Ami a multit illeti én amugy fps-el nem szoktam mert a legtöbb fufi futi öl játékosok miatt élveszhetetlen de akkor jogosan merül fel a kérdés hogy mennyi a játékidő és az ujrajátszás milyen más lehetöséget kinál.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.