Újabb részletek az XCOM: Enemy Unknown-ról

  • Írta: zoenn
  • 2012. január 10.
  • Hír
Link másolása
A Game Informer e havi számában derült fény az XCOM: Enemy Unknown-ra, melyben valós idejű és körökre osztott játékelemek keverednek majd. Ahhoz, hogy mesteri szinten tudd terelgetni embereidet, mindkét funkciót tökéletesen kell használnod. Az új XCOM hű marad az eredeti játékokhoz.

Számos kérdést tisztázott a Game Informer azóta, hogy bejelentették új címlapsztorijukat a múlt héten. Ezek szerint az XCOM: Enemy Unknown harcrendszere körökre osztott lesz, hasonlóan az eredeti játékokhoz, bár a csapatunk tagjai különböző statisztikákat mutatnak fel, nem elég a régi hagyományokat követni.

A globális stratégia valós időben zajlik. A játékosok idegen technológiák után kutathatnak majd, felszerelésünk szerves részét mi magunk gyártjuk majd le, kalandunk során összeszólalkozunk majd a világ kormányaival, kiknek keze elég messzire elér. Küldhetünk vadászgépeket a repkedő UFO-k levadászásra, toborozhatjuk és képezhetjük csapatunk tagjait. A különféle küldetésekhez más és más szakértelmű emberekből állíthatjuk össze az ütőképes csapatot.

Az Enemy Unknown ugyanabban a világban játszódik majd, mint a 2K Marin XCOM-shootere, de a stratégia csak idén ősszel lát napvilágot PC-n, Xbox 360-on és PS3-on. Fentebb három képet találhattok, melyek közül az egyik ingame a másik kettő az átvezetőkből származik.

3.
3.
adye
Nagyon király-szuper eddig imádom.... DE mit jelent az, hogy "Az Enemy Unknown ugyanabban a világban játszódik majd, mint a 2K Marin XCOM-shootere" Ez is az 50es évek amerikája lesz?
2.
2.
az UFO volt az első játék, ami miatt nem tudtam a házifeladatokat megcsinálni :D
1.
1.
csontti72
No, eddig ez tök ugyanaz mint a megboldogult legeslegelső rész. Istenem, milyen sokat nem aludtam miatta (is)! Mindenesetre ez kipróbálós lesz, legalábbis nekem.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...