XCOM: Enemy Unknown - nem butítják konzolokon

  • Írta: InGen
  • 2012. március 1.
  • Hír
Link másolása
A Firaxisnak van egy szokása, miszerint a PC-s sikertermékeiből egy kicsit "áramvonalasított" változatot ad ki konzolokra, egyszerűbb irányítással, megváltoztatott kezelőfelülettel és némileg egyszerűsített játékmenettel. Az XCOM: Enemy Unknown esetében azonban erre nem lesz szükség.

Az XCOM: Enemy Unknown esetében nem az lesz a helyzet, mint amit a PC-s Civilization és a konzolos Civilization Revolution különbsége mutatott. A fejlesztők szerint a konzolos változatokat semmiben nem kell lebutítani a PC-shez képest, s ennek az irányítás az oka: az Enemy Unknown nem követel meg olyan bonyolult inputot a játékostól, hogy komolyabban módosítani kelljen.


Erről Jake Solomon, a játék vezető designere számolt be, aki arról is beszélt, hogy a legendás Sid Meier miként vesz részt a fejlesztésben. Nos, közvetlenül nem, de Solomon elmondása szerint napi kapcsolatban vannak, és ha egy-egy problémát nem tudnak megoldani, mindig hozzá fordulnak, és az ő ötleteit próbálják ki: "Én akarom learatni a babérokat, de teljesen rá támaszkodom. Már ott tartok, hogy hallom a hangját a fejemben, ami valószínűleg nem teljesen egészséges" - mondta viccesen a lead designer.

5.
5.
Guwrovsky
#1: Inkább a "Kill all humans" hajazott annó az XCOM-ra... de ez a "mi volt előbb" kérdés: tyúk vagy a tojás?
3.
3.
Vopesz
Még szép, fura is lenne egy körökre osztott stratégiánál, hogy butítani kell.
2.
2.
Macccy
#1: azt se mondanád, hogy kíváncsian, de "váááá-rod" - ugye így szeretted volna mondani? (peace bro')

Én azért várhatom még, nem? Szerintem nincs is benne semmi butítani való, abszolút hihető a story. Körökre osztott taktikai stratégiáról beszélünk ugyanis ... Itt nincs szükség 8 gombos egérre, taurinnal tuningolt merev pupillákra és nem kell huszonöt mappelt billentyű sem készenlétbe: anno amikor még a nagynevű klasszikussal játszottam, elegendő volt egy SPACE gomb a 'pause' -hoz és egy ESC hogy kilépjek, ha aludni kell menni mer' holnap iskola! Na mármost az X-COM .... aa-aakarom mondani az X-BOX kontrollerén van 15 szabadon használható gomb és két kvázi egér-pöcök. Hol van akkor itt a lehetetlen, mert én még mindíg nem értem ... ? :)
1.
1.
Ezek az infók nem túl bizalomgerjesztőek... Még azt se mondanám, hogy kíváncsian, de várjuk :) Egyébként csak nekem tűnik olyannak ez a kép, mintha a "kill all humans" béta verziójából lenne ? :)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...