Itthon is tarolt a Battlefield 3 Premium

A magyar vásárlók körében is nagy népszerűségre tett szert a Battlefield 3 prémiumszolgáltatása, ráadásul többen úgy fizettek elő a DLC-ket és exkluzív játékbeli tartalmakat kínáló rendszerre, hogy boltban vásárolták meg az ehhez szükséges kódot. Az élen azért a Diablo harmadik része áll.

Ahogy arról beszámoltunk, a Battlefield 3 Premiumra két hét alatt mintegy 800 ezer felhasználó iratkozott fel, ebből pedig jócskán kivették a részüket a magyarok is: a szolgáltatás második a hazai játékeladási toplistán, így közvetlenül a Diablo III mögé sorolhatott be. A dobogó harmadik fokára ezúttal is a Battlefield 3 állt, a negyedik és az ötödik hely pedig a focié: az UEFA Euro 2012 és a FIFA 12 fértek be a dobogósok után.

A tízes toplista második felét a World of Warcraft előfizetői kártya nyitja, a hetedik a The Sims 3, míg a nyolcas rajtszámot a Call of Duty: Modern Warfare 3 ölthette magára. A toplista végére megint két Sims fért be: a kilencedik és tizedik helyet így a The Sims 3: Pets és a The Sims 3: Katy Perry - Édes apróságok kiegészítők foglalják el. A teljes listát itt böngészhetitek!

  1. Diablo III
  2. Battlefield 3 Premium
  3. Battlefield 3
  4. UEFA Euro 2012
  5. FIFA 12
  6. World of Warcraft előfizetői kártya
  7. The Sims 3
  8. Call of Duty: Modern Warfare 3
  9. The Sims 3: Pets
  10. The Sims 3: Katy Perry - Édes apróságok
16 komment - szólj hozzá!