XCOM: Enemy Unknown - hat percnyi körséta

  • Írta: zoenn
  • 2012. szeptember 8.
  • Videó
Link másolása
Még mindig szivárognak felvételek a PAX-ról, úgy látszik, ez a hét így fog eltelni. Az alábbi, száz százalékosan ingame pillanatokat tartalmazó videót a Firaxis vezető designere, Jake Solomon kommentálja. A történetmesélésnek legalább akkora a szerepe, mint a taktikának.

Az XCOM: Enemy Unknown nem pusztán a kőkemény taktikázásról szól, hanem meglehetősen nagy szerep jut a narratívának is. A fejlesztők célja egyértelműen az, hogy a veterán rajongók mellett új játékosokat is meg tudjanak érinteni, s ehhez egy jól összerakott sztori szükséges. A játékmenettel különösebb gond nincs, az alábbi felvételt demózták az E3-on zárt ajtók mögött, illetve a múltheti PAX-en is. A űrlényes cím október 11-én landol a boltokban PC-n, Xbox 360-on és PS3-on.

7.
7.
Rayzax
#1: mekkora játék volt :D haverommal hetekig nyomtuk folyamatosan :DD
6.
6.
rico88
Ez idáig az összes XCOM kimaradt az életemből és nem is vonzott annyira, hogy pótoljam ezt a hiányosságot. Viszont ezt a játékot már a bejelentése óta figyelem és nagyon bejövős, tuti, hogy ki fogom próbálni.
4.
4.
Cooper911
+1
Végre egy méltó folytatás.
1.
1.
AnimeWarlord
Engem az egész egy kicsit a Gorky 17 c gamera emlékeztet. Nem tudom valakie setleg játszott e vele. Én spec imádtam. Taktikázni kelett benne, gondolkodni. Nem pedig halomra lőni agyatlanul az ellenséges áradatot.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...