XCOM: Enemy Unknown - fontos a PC-s verzió

  • Írta: InGen
  • 2012. szeptember 9.
  • Hír
Link másolása
Persze egy alapvetően PC-s sorozat esetében elvárhatjuk, hogy igenis fontos legyen a PC-s verzió, de be kell látnunk, hogy a mai világban, amikor készül mellette két konzolos verzió is, igen ritka, hogy a PC-s változat külön figyelmet kapjon. Szerencsére az XCOM esetében nem kell aggódnunk.

Jake Solomon, az új XCOM: Enemy Unknown vezető fejlesztője igyekszik hangoztatni: habár készül a játékból konzolos változat is, mindig is nagyon fontos volt, hogy a PC-s verziót úgy lőjék be, hogy azzal elégedettek legyenek a sorozat régi rajongói. Éppen ezért például a felhasználói felületet is teljesen átszabták: Solomon szerint egy shooter esetében még talán elmegy, hogy a konzolos UI-t egy az egyben áthozzák PC-re, de jelen esetben ez szóba sem jöhetett.

Éppen ezért már a játék fejlesztésének korai szakasza óta két külön csapat dolgozik a felületen: egy a konzoloson, egy a PC-sen, így utóbbi teljesen más, és teljesen alkalmazkodik az egeres-billentyűzetes irányításhoz. Ezen kívül például míg a konzolon a mozgás teljesen szabad, PC-n visszatértek a klasszikus négyzetrácsos megoldáshoz.

11.
11.
trion96
Lehet h a crysis 2 efektekben szebb de a kz3 jobban összerakott mesteribb munka így összeségében a kz3 szebb!
9.
9.
trion96
"pár nap és portolják" mit? az uc3at meg a killzont? Ezt komolyan gondoltad? Csak úgy megsúgom h a killzone 3 felbontás ide-vagy oda de szebb mint a crysis 2!
7.
7.
trion96
#6: ez hülyeség! Megnézném h telón h futna 1 uc3 vagy killzone 3 szintű játék
5.
5.
trion96
#2: a konzolok grafikája mesze van ocsmánytól
1.
1.
Cooper911
Király, hogy még ilyen részletekre is figyelnek.
Asszem előrendelés lesz ebből.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...