Jake Solomon, az új XCOM: Enemy Unknown vezető fejlesztője igyekszik hangoztatni: habár készül a játékból konzolos változat is, mindig is nagyon fontos volt, hogy a PC-s verziót úgy lőjék be, hogy azzal elégedettek legyenek a sorozat régi rajongói. Éppen ezért például a felhasználói felületet is teljesen átszabták: Solomon szerint egy shooter esetében még talán elmegy, hogy a konzolos UI-t egy az egyben áthozzák PC-re, de jelen esetben ez szóba sem jöhetett.
Éppen ezért már a játék fejlesztésének korai szakasza óta két külön csapat dolgozik a felületen: egy a konzoloson, egy a PC-sen, így utóbbi teljesen más, és teljesen alkalmazkodik az egeres-billentyűzetes irányításhoz. Ezen kívül például míg a konzolon a mozgás teljesen szabad, PC-n visszatértek a klasszikus négyzetrácsos megoldáshoz.
Asszem előrendelés lesz ebből.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.