A Dark Souls és az izometrikus nézet

  • Írta: fojesz
  • 2013. augusztus 6.
  • Érdekesség
Link másolása
Ha a Dark Souls fejlesztői ejtenék a 3D-s grafikát, és 2D-ben, izometrikus nézettel készítenék el a szerepjátékot, az valószínűleg pontosan így nézne ki. Persze a nehézség biztosan maradna.

A képet a Kotakutól nyúltuk.

11.
11.
hedzsooo
#10: xD Egyenlőre én is megtorpantam benne, de legalább csak egyre jobb lesz modokkal PC-n időközben! :D
10.
10.
Bins
#8: Nemrég kezdtem el, eddig 70 órám van benne, ha így haladok, 10-20 év múlva talán be is fejezem.:D
9.
9.
DON GONDOCS
Én vevő lennék rá, nekem az izometrikus nézet teljesen megfelel, régen is jó volt, most is jó lenne, Ott a diablo, torchlight, Shadowrun Returns és igen gyönyörű a látvány és a játékélmény is teljesen a helyén van.
8.
8.
laca009
Ilyen lett volna ha az SNES era közben született volna meg:D ha azt vesszük a játék olyan felépítésű és nehézségű mint az akkori játékok :)))

6. ez csak egy Fan-art...
4. fogadok hogy nem játszottál ezzel a játékkal.

Megjegyezném ez azok a játékok közé fog tartozni amiket 10-20 év múlva úgy fogunk elő venni mint a Mario-t ( Már akinek volt annyi elszántsága, hogy bele kezd.)
6.
6.
jszili32
Ha ingyenes lesz akkor okés!
3.
3.
hedzsooo
#1: Csak érdekesség szerintem, de fel lehet fogni rövid hírnek is. ^^
2.
2.
dBLOOD
És a birkák nem vennék meg.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...