Hat fontos dolog köré épül a The Bureau játékmenete, ezeket vesézi ki az új fejlesztői napló is.
Elsősorban ott van a játékos csapata (Team), hiszen egyedül semmire nem megy az idegenek ellen, másrészt alapvető a taktikázás (Tactics), mert a céltalanul rohangálás és a társak halálba küldése csakugyan reménytelenné teszi a harcot.
A technológia (Technology) és az eszközök (Tools) idővel gondoskodnak arról, hogy kiegyenlítettebbé váljon a csata: megtanuljuk használni az idegenek technológiáját, erősebb fegyvereket és felszerelést gyártunk magunknak, és a különböző speciális kütyük (mint a hologram vagy a láthatatlanná tévő mező) is nagy hasznunkra lesznek.
Végül a Terror és a Tension (feszültség) a játék hangulatát határozzák meg: itt bizony UFO-invázióval nézünk szembe, az emberiség megmentése a cél, a feszültség pedig elsősorban abból adódik, hogy a korábbi XCOM-játékokkal ellentétben a The Bureau-ban valós idejű a harc, csak lelassítani tudjuk az időt, megállítani nem.
Mi itt írtunk a játékról bővebben, ami augusztus 23-án fog megjelenni PC-re, PS3-ra és Xbox 360-ra. Köszi, DevilGamer!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.