Nevermind - az első bioszenzoros horrorjáték

Ambiciózus ötletből nincs hiány a Nevermindban, amely képes beolvasni a játékos reakcióit és ez alapján adagolja a terror szintjét. Noha az első Kickstarter-kampány elbukott, a csapat még egyszer nekifut a gyűjtésnek.

A Nevermind eléggé érdekes koncepcióra épül: különféle bioszenzoros kütyükkel képes beolvasni a játékos reakciót és ez alapján lövi be a ránk váró nehézségeket. Unottan meredsz a képernyőre? Nosza, akkor kapsz még egy kis horrort az arcodba.

A játék ötlete Erin Reynolds fejéből pattant ki, és bár márciusban nem sikerült összekalapozni a pénzt a Nevermindra, a minap elindult a második Kickstarter-kampány is. Az elmúlt hónapokban sikerült elnyernie az Intel bizalmát is, így új tagokkal bővítette a csapatot, illetve a PC-s prototípus már kihasználja az Intel RealSense kameráját, valamint a Garmin szívritmus érzékelőjét is.

Természetesen nem minden háztartásban lapulnak ilyen-olyan bioszenzorok, szerencsére a játék több különböző érzékelőt is támogat majd. Ha sikeres lesz az adománygyűjtés, akkor biztosra vehető a Maces és PC-s változat (Oculus Rifttel), illetve az Xbox One-os port (a Kinect 2.0-val). A teljes élményhez viszont nem árt az alábbi okoseszközök valamelyikének megléte:

  • Apple Watch
  • Intel BioSport Headphones
  • Intel Basis Peak Smartwatch
  • Dash
  • Mio LINK


A fejlesztők nem várják el tőlünk, hogy a PC-n és konzolon felül 100 dollárt költsünk pl. egy mellkasi érzékelőre, a Nevermind Xbox One-os változatához elég lesz egy Kinect is.

A csapat 75 ezer dollárt szeretne összekalapozni, mi drukkolunk nekik.

5 komment - szólj hozzá!