Három új kép és néhány infó a Just Cause 3-ról

  • Írta: Arell
  • 2014. november 13.
  • Képek
Link másolása
Tegnap az Avalanche Studios megerősítette a hírt, miszerint valóban folynak a munkálatok a Just Cause következő epizódján, melyben Rico ezúttal saját országának elnyomó hatalma ellen veszi fel a küzdelmet (és a vonóhorgot).

1036 négyzetkilométernyi bejárható terület és három fő zóna, mely a játékindítás pillanatától elérhető. Részben ezt kínálja a Just Cause 3, melyről megtudtunk néhány új információmorzsát a tegnap megerősített hír óta, miszerint az Avalanche Studios bizony dolgozik a projekten. 

A Game Informer cikke alapján a játék harmadik részének főhőse ismét Rico Rodriguez, aki ez alkalommal saját otthonában, a fiktív Medici nevű diktatórikus szigetországban küzd a zsarnok kormánnyal, ahol a városokat elfoglalva tolhatjuk majd előre a frontvonalunkat. Rico ezekről a helyszínekről képes lesz a gyors utazásra, búvóhelyeket oldhat fel és "elmentheti" a járműveket, hogy később leszállíttathassa őket a térképen.

A hősünk eszköztára is visszatér, sőt jócskán kiegészül majd, többek között új fegyverekkel, finomhangolt irányítású járművekkel és egy wingsuittal is, mellyel extrém sebességgel közlekedhet majd a levegőben.

A PC-re, Xbox One-ra és PlayStation 4-re 2015-ben érkező játék a pletykákkal ellentétben nem lesz free-to-play-alapú és mikrotranzakciók sem lesznek benne.

7.
7.
Necreon
#6: Untam már akkor is, 60 óra után volt oda a felfedezés és az "anything goes" feeling, utána unalmas frakciós klón-küldetés darálásba csapott át. Ez inkább úgymond feltette a pontot az i-re.
6.
6.
#4: Hat ha 60 orat beletolsz, aztan e miatt hagyod abba ...
A gafika a legyeg. A jatek lehet akarmilyen szar. (sz)
5.
5.
#4: A mafia 2 is ilyen megoldast hasznalt a fak megjelenitesere.
En csak az elsonek ugrottam neki vagy 3* hatha megtetszik.
De el volt baltazva rendesen.
Csak megjegyzem hogy igen sokat loptak a jc-bol a farcry 3 hoz.
Aki odafigyel eszreveszi.
4.
4.
Necreon
#1: Ezzel én is így voltam amíg észre nem vettem hogy az objektumok igen nagy része (pl. komplett lombozat ami ennyi dzsungelnél azért fontos lenne) nem is 3D objektum, csak egyetlen KÉP. Egy 2D-s sprite, egy lebegő textúra, ami bármerre forgatod a kamerát, folyamatosan szembe fordul vele, így keltve térhatást. Ez persze nem újkeletű dolog, de amikor egyszer észreveszed, és utána két másodperccel feltűnik hogy a teljes táj előtted maximum 2 féle "zöld folt" lomb kép folyamatos ismétléséből áll ami mind együtt mozog... hát az borzasztó illúzióromboló. 60 órám benne volt addig, de utána két órát se bírtam annyira szembetűnő és zavaró volt mindenhol.
3.
3.
GAMEROD
Nálam a modern gagyiság határát súrolta mindkét része. Az egy dolog hogy rohadtul arcade és a valóságtól teljesen elrugaszkodó fantáziavilág az egész, ezzel nincs gond kell az ilyesmi is. A világ szépen ki volt dolgozva, elég terjedelmes is viszont ennek ellenére sem tudott hosszabb időre lekötni a játék. A városok üresek és gagyik, a járművek olyan érzetet keltettek mintha valami fényes samponos flakon fizikájú kasztnijuk lenne, buta AI és mozgások. Csak egy gyors feszültséglevezetésre jó, de maradandó játékélményhez kevés.
1.
1.
giga321
Rengeteg órát beleöltem a második részbe és nekem nagyon tetszett. Hatalmas robbanások, néhol igazi filmes hangulat és jelenetek. Történet gagyi volt meg a szereplők is de a hatalmas egzotikus táj és a bejárható területés az a rengeteg balhé amit lehetett benne csinálni + a felfedezés nagyon jó volt. Olyan 95%-ban felfedeztem a szigetet aztán ennyi. Várom a 3-at.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...