Az biztos, hogy a Batman: Arkham Knight PC-s verziója lesz a legszebb mind közül, ráadásul az NVIDIA-kártyák tulajdonosai extra effekteket csikarhatnak ki a játékukból. Többek közt interaktív ködöt és füstöt.
Az NVIDIA és a Rocksteady összeborulásának jóvoltából még látványosabb lesz Geforce GTX-kártyákon a Batman: Arkham Knight. Olyan extra effekteknek örülhetünk, mint az interaktív füst és köd, de a papírfecnik is realisztikusabban szállnak a levegőben, a PhsyX-nek köszönhetően a rombolhatóság jobb, illetve az esőt is továbbfejlesztették.
Lássuk mozgás közben!
A Batman: Arkham Knight június 23-án jelenik meg PC-n, Xbox One-on és PS4-en.
Egyébként, hol vannak a leverhető tárgyak a szekrényekről, polcokról amiket már a Max Payne 2-ben is láthattunk. Inkább erre kellene már rágyúrniuk, nem a grafikára.
Ezeknek a híreknek pedig, nagyjából annyi értelme van, mintha én kiírnám hogy szeretek játszani.
Értelem szerűen mindig szebb valami PC-n. Ha nem így lenne, akkor nem lenne értelme megvenni a drága (sokszor már egekbe szökő árú) hardvereket.
Igaz alig használja valami, de papíron jól teljesít :-)
Elnézést kérek igazatok van 980-on full hd maxon + hairworks on 40-70 fps.
Amivel kevertem az a foshalmaz Unity ott esik be a 980 30 fps alá igaz nem vészesen és nem sokszor de félemetesen fos lett az a game ilyen téren.
https://www.youtube.com/watch?v=2M9Pct5v3JY
Én egy GTX970 G1-gyel játszom "mindent csutka maxra állítva" és még sosem ment 30 alá az FPS, pedig már van 40 órám a Witcher 3-ban.
Mindezt 1920x1200-as felbontáson.
A vicces az egészben hogy már sokan 4k-ról beszélnek holott csutka max grafikán a 980Ti sem elég még full HD-re se sok esetben!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.